B O R G E N
« Föregående · 224339 Till forumet
Sv: B O R G E N
HENKEBUS: Det blir inget spel i Borgen. Det var ju semifinal 5 och 7 eller? Frölunda avgör ju i 4 semifinaler ;)
« Föregående · 224339
Vilket j---a tryck det kommer att bli.
Tänk ett derby mot HV,,
Ser fram emot att få äran att skrika som en galning i den klassiska arenan,,