B O R G E N
224381 · Nästa » Till forumet
Sv: B O R G E N
HENKEBUS: Det blir inget spel i Borgen. Det var ju semifinal 5 och 7 eller? Frölunda avgör ju i 4 semifinaler ;)
B O R G E N
Riktigt längtar till semifinalerna när vi kommer att få äran att inta borgen igen,, det var ju ett par år sedan,,
Vilket j---a tryck det kommer att bli.
Tänk ett derby mot HV,,
Ser fram emot att få äran att skrika som en galning i den klassiska arenan,,
Vilket j---a tryck det kommer att bli.
Tänk ett derby mot HV,,
Ser fram emot att få äran att skrika som en galning i den klassiska arenan,,
AJ FAN,,VAR DET 5 O 7,, JA DÅ GÅR DET JU INTE,,,