Nå, hur många är det som har fått tag i biljetter förutom jag? *retas* :)))))
Biljetter
« Föregående · 253447 Till forumet
Sv: Biljetter
danoj:
Efter att ha köat sen åtta imorse lyckades man knipa några av dyrgriparna..nu kan man slappna av den närmsta veckan iaf;))
Efter att ha köat sen åtta imorse lyckades man knipa några av dyrgriparna..nu kan man slappna av den närmsta veckan iaf;))
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Biljetter
liepins:
När släppte Scandinavium biljetterna egentligen? Vi var vid ett ombud och prick 10 så poppade Finalmatcherna upp och när han gick in och kollade så var det helt soprent. Såg väl sådär 10 spridda platser över hela arenan. Man blir besviken när man dagen innan läser att det ska vara "några tusen biljetter kvar".
Det får bli TVn i finalen nu bara för det. Nä.. nu ska jag fan bli ständig medlem så man slipper oroa sig.
När släppte Scandinavium biljetterna egentligen? Vi var vid ett ombud och prick 10 så poppade Finalmatcherna upp och när han gick in och kollade så var det helt soprent. Såg väl sådär 10 spridda platser över hela arenan. Man blir besviken när man dagen innan läser att det ska vara "några tusen biljetter kvar".
Det får bli TVn i finalen nu bara för det. Nä.. nu ska jag fan bli ständig medlem så man slipper oroa sig.
« Föregående · 253447