bortafans?
334758 · Nästa » Till forumet
Sv: bortafans?
matze_87: Jag åker :) Saken e ju denn att inga norrlandssupportrar åker ner hit utan det är nerflyttade norrlännongar som ser sitt lag.
bortafans?
jag har en fråga till alla mästarindianer..
jag går ofta på hemmamatcherna men har tyvärr aldrig vart me borta
jag undrar hur många som e på bortamatcher. jag har svårt att tänka mig att det finns lika många göteborgare uppe i norrland som när norrlandslagen kommer hit.. Hur många åker egentligen?
jag går ofta på hemmamatcherna men har tyvärr aldrig vart me borta
jag undrar hur många som e på bortamatcher. jag har svårt att tänka mig att det finns lika många göteborgare uppe i norrland som när norrlandslagen kommer hit.. Hur många åker egentligen?
Vad jag har hört så betalar Dragan planet till luleå ur egen ficka :)