bortafans?
« Föregående · 334714 Till forumet
Sv: bortafans?
matze_87: Jag åker :) Saken e ju denn att inga norrlandssupportrar åker ner hit utan det är nerflyttade norrlännongar som ser sitt lag.
« Föregående · 334714
jag går ofta på hemmamatcherna men har tyvärr aldrig vart me borta
jag undrar hur många som e på bortamatcher. jag har svårt att tänka mig att det finns lika många göteborgare uppe i norrland som när norrlandslagen kommer hit.. Hur många åker egentligen?