Expertpanelen spinner vidare
« Föregående · 316955 Till forumet
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Svanru: Då får vi väl hoppas och tro att VF tar sig till final, och att FBK inte åker ut i den prcessen då ;-)
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Klinth: ÖIS åker ur nästa säsong samtidigt som Änglarna plockar tillbaka SM-GULDET från Stockholm :-))
Sv: Expertpanelen spinner vidare
70 Rodrigues: Njet, där har du fel, men /puppie har rätt så detta får ju debatteras på annan plats.
I övrigt kan man ju bara konstatera att det är gött röj på sidan nu, KUL!!!
I övrigt kan man ju bara konstatera att det är gött röj på sidan nu, KUL!!!
Sv: Expertpanelen spinner vidare
slashpuppie: Du är våran VIP person ;-)
Lärjunge i våran Brynäsfamilj.
Lärjunge i våran Brynäsfamilj.
Sv: Expertpanelen spinner vidare
65Selander: Lärjunge.... hon har ju redan koll på allt... jag menar hon håller ju på Frölunda och det räcker la :)
Sv: Expertpanelen spinner vidare
slashpuppie: Selander lär nog sova när du kommer, han brukar ju göra det när det vankas hockey, eller så ska han väl äta middag med sin faster :-))
Sv: Expertpanelen spinner vidare
slashpuppie: Hmmm kan vi försöka hålla oss någorlunda till ämnet....
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Danne_L: 2-2, och ännu ett korrekt tips från expertpanelen. Snyggt!!!!!
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Klinth:
Japp, känns bra det här. Självförtroendet har inte vart bra den senaste tiden men nu när jag fick in den här så jävlar!;)
Fasen att jag inte satte nåra pengar bara...
Japp, känns bra det här. Självförtroendet har inte vart bra den senaste tiden men nu när jag fick in den här så jävlar!;)
Fasen att jag inte satte nåra pengar bara...
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Danne_L: Så e det väl alltid dom gångerna man har rätt att man inte hann satsa eller liknande. Jag han inte satysa när jag fick in 6-2.... gav som tur var bara 13 gånger pengarna då.
Sv: Expertpanelen spinner vidare
MoK:
Men ekonomiskt oberoende som vi är så behöver vi inte satsa pengar på vaden, räcker gott att vägleda de andra vilsna stjälarna i cyberrymden;)
Men ekonomiskt oberoende som vi är så behöver vi inte satsa pengar på vaden, räcker gott att vägleda de andra vilsna stjälarna i cyberrymden;)
Sv: Expertpanelen spinner vidare
I dagens canal + tidning så är det en intresant undersökning. Endast 1% av elitserie spelarna skulle inte vilja spela i Frölunda. Tror det var 13% som inte skulle vilja spela i Luleå el Leksand. Om jag inte minns helt fel så tyckte 24% av spelarna att Vf hade den bästa publiken. Ska kolla dom exakta svaren när jag kommer hem.
« Föregående · 316955
DIF är alltid med i topp 4 hur dom än startar serien.... dom är alltid med.