Går ju inte att spela mot Hollywood bk och rötna domare samtidigt, nä lägg ner!
1an mot 2an
2773796 · Nästa » Till forumet
Sv: 1an mot 2an
Helt röten 2:a period som resulterade i ett mål som nog var offside men otroligt många bra lägen som vi sumpade ikväll!
Sv: 1an mot 2an
Rulltårtan : blev ett redigt bra slut på matchen🙌💚❤️
Ja orken är mer ihärdiga och kontringar blir bättre och bättre.
Ja orken är mer ihärdiga och kontringar blir bättre och bättre.
Sv: 1an mot 2an
FHC: faen va bra det blev tillslut men det kunde gått illa! Ser ut som att Frölunda är bättre tränade och orkar mer!!
+ 1