Det finns ingen användare som heter hillbiliredneck
2:a perioden igång
227464 · Nästa » Till forumet
Sv: 2:a perioden igång
danoj: hoho jag tänkte göra som killen i fever pitch :>
om ni förstår vad jag menar
om ni förstår vad jag menar
Sv: 2:a perioden igång
Lunkan var otroligt bra i målet, vilken sido förflyttning han gjorde i sista perioden. Hoppas att vi kan köra över Modo på måndag. Då blir det till att bänka sej framför tvn igen.
Sv: 2:a perioden igång
svanru: Tackar, vi har ju väggen i målet vettu ;)
Nu ska jag se på er sudden, ta dom nu!
Nu ska jag se på er sudden, ta dom nu!
Sv: 2:a perioden igång
då var det avklarat, men för fan frölunda, spela på 1-0 i tredje???
höll ju förfan på att få hjärtstillestånd!!! :))
höll ju förfan på att få hjärtstillestånd!!! :))
Sv: 2:a perioden igång
Los Lobos: Lunkan. Lunkan. Denna fenomenala målvakt vi har. Han spelar som i trans.
2:a perioden igång
hmm hoppas på att frölunda ska klämma dit 2-0 o sen hålla ställningarna matchen ut men de e väl att hoppas för mkt
men de gick vägen..
härligt