mangan: Haha ja det var ju precis det jag menade :) Men menar du att det som står i Aftonbldet inte stämmer, kan det va så illa!!
3 - 7 ?
503428 · Nästa » Till forumet
Sv: 3 - 7 ?
mok:
Jag har fått in de två senaste resultaten, 5-2 verkar vara ett bra seger recept för min del.
Jag har för mig att det isåfall skall vara 3-7 till oss utmanare, det stod ju 3-5 innan jag mina två "segrar". Eller?!
Hm, skulle jag dopa mig, tveksamt om jag får säga det själv....
Fast man vet aldrig vad kärringen kan hitta på.