GuldIndianen: Ja, jag kan väl tro det. Blev ganska förvånad (men samtidigt lättad..) när jag såg VF i Timrå häromdan. Men dom är väl ett typiskt hemmalag den här säsongen med.. =)
slashpuppie: Förra säsongen startade vi ju inte kanon bra heller. VF kom inte upp i tabelledning förren i december om jag inte minns helt fel. Hv låg ju bra till i dom 10 första matcherna men sen föll dum rakt ner. Jag tror på nytt guld i vår.
Vf Chefen: lovar..har inte sett det ännu..men av en del som sett det säger att det är gansk ok..ska bli kul nu att se kommande avsnitt..nu när TIMRÅ IK verkar slå dom i Malmö...;0)
Vf Chefen: Har för mig den går ikväll på 4+. Kan vara intressant att sen inslaget när filmteamet helt enkelt traskar in på isen underdagens match. De nämnde detta på Sportradion...
gud: Nån här som sätt MIFs dokusåpa? Vet att den går på 4+ men vilka dagar och tider. Är det värt att titta? Inte i dokusåpa syfte utan att få se lite hockey.
Dragan 2k: Han heter Jonas Johnson. han är vår lagkapten. Och han har precis gjort 3-2. Undrar hur pass länge man får vara glad nu. Synd att man inte är på matchen ikväll men fick förhinder. Snyft.
Sannes: nä, det kan jag förstå......hade varit roligt om man hade någon kompis som var lika intresserad som jag, så hade man inte behövt sitta ensam. Det är ju ändå lite roligare om man är flera...
Sannes: japps, köpte medlemskort för resten av livet, det kostade en del. Kanske blir det säsongsbiljett nästa säsong....men jag får nog grunna på det lite till....