Så efter stark efterfrågan från allmänheten kommer jag hålla lektioner i hur man uppför sig på internet. I kursen ingår allt från rena svenskalektioner till möten med idoler likt Dragan och Paddan. Den sistnämnde för att denne skall avslöja sina hemligheter i hur man bäst skämtar om Salo.
Ibland känns det som att man la ner all form av svenskundervisning ett par år efter jag gick ur skolan. Man får läsa en del inlägg två och tre gånger och från olika vinklar för att förstå vad folk menar. Vårda språket, ungdomar!
Danne_l: Gallringen har redan startat 7 pers vart hemskickade efter 1:a dagen , men som sagt henke är ju på allvar med och slåss om målvakts platsen så .. enligt mig är det nog så han och montoya slåss om 2:a platsen medans weekes och holt är ganska givna för 1:a respektive 4:e platsen
annars finns det ju ett scenario att weekes kommer spela flest matcher och henke och montoya kommer alternera om vem spelar dörrvaktarn och spelar i farmen för att dom ska se vilken som mest att satsa på och både henke och montoya kommer provas i rangers oxå några matcher
själv hoppas jag att henke verkligen får chansen visa hur bra han är , men som sagt beror på hur dom anser konkurensen är ju
mok: Tja, det jag läst av rapporter från trainingcampen så får Henke lovord varje dag, så han verkar ligga väldigt bra till för en plats som båsdörrsöppnare i Rangers.
Paddan: Aldrig fel så sett skall bli intressant att följa hur detta fortsätter och se hur det utvecklar sej. Det är väl snart dags för gallring där borta?
Nåja. Nu var matchen avklarad och vi slapp förlust. NU är det dock upp till bevis nästa vecka när förväntade toppkollegan kommer på besök i Kungsbacka.
_majja_: Hehe. jag fick rättningen via Frölundas officiella och WWS kollegan Birgersson. Men du får också lite cred även om jag läste ditt inlägg efteråt. hehe
Från jobbet i Trollhättan är det dessutom bara ett rejält stenkast, jag har inte en enda bra ursäkt att komma med. Jag såg inte ens matchen i Lysekil, är bedrövligt. Men jag såg iallafall matchen här i Uddevalla inför förra säsongen, inte illa det.
Jag måste först ta div 2 fotbollen i hamn, sen kan jag börja koncentrera mig på hockeyn.
Danne_l: Ja se lite optimistisk kan la du vara det är ju ändå en del tid kvar om man säger så. Hoppas jag slipper läsa imorgon i tidningen att Frölunda torskade men att Janne och Lillis var nöjda med det dom såg :)
Danne_l: Jo då var man rätt nervös när man var nere i Oskarshamn och det var lika i sista perioden men dom löste det. Saken med många lag och speciellt allsvenska e ju att dom vill visa sej från sin bästa sida och visa att dom minsann kan dom med. Därför blir det tungt ibland.
_majja_: Hoppas han får nån chans redan denna säsongen! Bara för att prova på hur det är i en elitmatch. Skulle nog vara bra om han nu kommer spela nästa säsong.
Så efter stark efterfrågan från allmänheten kommer jag hålla lektioner i hur man uppför sig på internet.
I kursen ingår allt från rena svenskalektioner till möten med idoler likt
Dragan och Paddan. Den sistnämnde för att denne skall avslöja sina hemligheter i hur man bäst skämtar om Salo.