I övrigt så är det sällan du ser mig dricka öl på bortamatcherna. Mest beroende på att jag kör. Och dels för att jag inte tycker det är något större nöje att vara tankad under match. Det kan man göra efteråt.
claesw: Äh, håll igen va. Jag var millimeter från att vandra avenyn hem i ensamhet efter första perioden i lördags. Sä j-vla dåligt var det. Utan att överdriva kan inte Brynäs ha spelat sämre igår, helt omöjligt! ;-)
GävleLasse: Då såg du inte halva matchen mellan Frölunda och Timrå i lördags.. ;-) Att sedan TIK kom in i matchen och höll på att stjäla poäng var mer Frölundas förtjänst.
En extra dags vila innan Luleå kommer på besök på torsdag. Luleå som faktiskt inlett säsongen positivt. Men räcker det mot Frölunda som just nu ångar fram likt ett stort lokomotiv?
mok: Nopp..Det var varken tappa tron eller att vi fastnade i baren.. Varken jag eller någon annan i TIK031 tappar knappast tron för sitt lag eller väljer att stå kvar i baren när vi har chansen att se vårat lag i stan..
Vi hade lite problem i början av första att få upp flaggan iom att det inte finns nått att hänga upp den i.. Då fick jag tag på silvertejp och sen var det inga problem...
Att flaggan åkte ner i den andra perioden var för att det satt ett gäng mindre smarta frölundaiter som tyckte att flaggan var ivägen..