MoK: Ibland är det ju sån stiltje här, "Calm before the storm" som Saxon uttrycker det. Men när det väl "rockar på" då blir ni alldeles till er o vet inte vilket ben ni ska stå på :))
MoK: Jag skulle inte heller stanna hemma bara för att det råkar vara samma motståndare men men tycker ju att matchplaneringen kunde skötas lite bättre .
Frasse: Det har vart ruggigt tråkigt vissa gånger när Frölunda möter LHC borta på lördagen och hemma på söndagen. Eller som senare säsongerna när dom mött HV eller LHC 2-3 gånger på 2 veckor. Men inte håller jag mej hemma för det
MoK: Det är denna typa av dubbelmöten som gör att ES ibland känns som en transportsträcka. Lite av det som supporterklubbarna i Sthlms området gnällt på när de kommit med ursäkter för att inte bevittna matcherna
GuldIndianen: Tyckte det lät underligt att möta samma lag 2 gånger så. Visserligen brukar vi vara vana vid detta runt jul men då är det ju lag från derbygrupperna
GuldIndianen: Tyckte det lät underligt att möta samma lag 2 gånger så. Visserligen brukar vi vara vana vid detta runt jul men då är det ju lag från derbygrupperna
Du och Danne L och ett par till tappra själar var det väl som var upp? Annat liv i luckan nu, jag lovar! =) Hehe.. dom plågade oss rätt hårt med den där låten=)
willysson: På tal om nåt helt annat. Jag låg vaken inatt och bläddrade igenom kanelerna. Rätt som det var så kom jag till SVT1 el 2 minns inte riktigt, UR var det ialla fall. Där hade Färjestad en egen dokusåpa med Jörgen Jönnson i huvudrollen. Rödtotten lagade mat hemma i köket och det var interjuver om hans NHl karriär och barn fruar osv. Imellanåt klippte dom in matchbilder från FBK-VF. jag tror det var från slutspelet för jag skymtade kallios rygg. Men det roligaste av allt var att se Sundin i närbild tackla jösson så han flög in i sargen. Redaktören för detta program måste ha ett väldigt bra sportsinne.
Urklipp från tv tablån. 00.35 Om barn Säsongstart. Jörgen Jönsson, center i Tre Kronor och Färjestad, hade en pojkdröm; att spela i NHL. Drömmen slog in, men pengar och berömmelse fick ge vika för något viktigare - familjen. Dessutom psykologen Olof Risberg om 6-årskrisen. Programledare Ulf Akermo. Även 14/10 i SVT1, 15/10 i SVT2 Text-tv-text sid 199 • Från 14/10 • Textat
rådbjer: Jag har väl tävlat några gånger där med så jag har haft anledning att vara där nångång. sedan såg man ju stan där i vintras med, klappfull fyra dagar och skulle nog inte hitta nånstans:) haha
MoK: Hehe.. känns dock som ett oavgjort resultat efter full tid är bäst för berörda parter i familjen s.a.s.. =) Svenssons slagdänga har nog gjort sitt på ett tag den. Har inte hört den spelas i ishallen nånting i höst.. men den gick ju rätt varm i ladan i våras=) Tog dock den inte så allvarligt.. Var du upp nånting hit då, eller?
Tänkte bara klippa in ett kul inlägg från forumet på Frölundas Svenskafans sida:
" -Stort! Som ni kan se nedan var jag inne här och bad er spöa LIF för att slippa svågerns tjat. Jag kunde inte drömma om en sådan osannolik utveckling. Det är en sak att vinna, det är en helt annan att vinna samtidigt som man FÖRNEDRAR motståndarna!! Grymt mäktigt att invänta matchens slutskede för att sedan vända och vinna! För visst var det väl regisserat så?! Återigen, tack för att ni täppte till svågern och grattis till nya friska poäng! "
Dream Team: Vi får inte hoppas TIk plockar poäng här nere igen då :) Men jag är glad om jag slipper höra The Svenssons med Timrå knockar hela skiten , spöar lagen från eliten :)
MoK: Inte så mycket planering bakom matchen egentligen.. mer lyckliga omständigheter. =)
Hehe.. ja, nu hade jag ju turen att vara på plats redan i våras, när Timrå vann 2-1=) och Scandinavium funkar.. helt klart! Trivs dock rätt bra på hemmaplan också, numer iaf.. =)
Dream Team: Kan man säga, jag lade till en länk sen dubblerades massa annan skit. Har hört andra som haft liknande fast i sina presentationer. Justeras snart :)
Men när det väl "rockar på" då blir ni alldeles till er o vet inte vilket ben ni ska stå på :))