Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 328752 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Slutresultat HV-VF
henkebus: Nu närmade vi oss HV, starkt att ligga 3:a med tanke på att vi har gått så dåligt på borta plan. men nu vänder det förhoppningsvis.

Dragan 2k: Får väl passa på att gratulera till segern i en minst sagt udda match!

Dragan 2k: Vem är inte det. 12 mål i en match med landslagsmålisar. Det skall bara inte hända. men väldigt roligt är det när VF vinner i alla fall.

ja,, annars lär han bli borta någon månad,,

Tjooohoo. Är det sant. En trepoängare på bortaplan. Är det sant. SIcken sista period. 8 mål i en och samma period med två landslagsmålvakter. Dragan är smått konfunderad.

henkebus:

Det står garanterat fel, han har fått 5+20 :)

då kan man sova lungt inatt då.. och drömma söta drömmar =) nu kanske man kan se på hockeykväll oxå utan att gråta =)

Det var många som trodde på en målsnål historia......jösses så fel det blev....
5-7......helt ofattbara siffror tycker jag, men så underbart att äntligen få med sig 3 poäng hem, man är inte direkt bortskämd med det.....

Hm, tror inte att det var någon som fick in rätt slutresultat, eller?!

Alavaara har faan slagit världsrekord nu i utvisningsminuter,,, 5+5+20+20,, va faan gjorde han... åt upp någon eller???

henkebus: Det är väl inga som är direkt avstängda nästa match. Det blir väl bara det vid extremfall?

Lär ju bli lite juniorer som får flyttas upp nästa match,, massa 5min och dylikt,,,

Jahapps, då kan man sova gött inatt :).....natti alla VF-lovers ;)...

GuldIndianen: Tänk då på Loui Eriksons antal mål delat på den tid han varit på isen.

Boråsindian: Verkligen. Det var verkligen att klara av det. Sicken hemsk pärs...

Boråsindian: Precis vad vi behövde. Våran första Borta 3. jihaaaaaaaa

Vem trodde det skulle bli sånt här målkalas idag??? Inte jag iaf...fast jag tippade iofs 5-4 :)

GuldIndianen: Jaaaaaaaaaaaaaa men det är inte slut än.

GuldIndianen: Fy fan va gött, vi klarade av det.

GuldIndianen: Omen så jäkla gött!!!!

Underbart. Så kommer Lundqvist och avgör. 7-5. 12 mål. Helt otroliga...

7-5,,, Som ett riktigt bra XXX,, riktigt bra!!!

Dragan 2k: Jaaaaaaaaaaaa. Joel Lundquist

Conny lääääääär ju ha lite att säga till Oscar ikväll oavsett hur det går,, sprätt in en i tom kasse nu då!!

danoj: 2 minuter

slashpuppie:

Tid kvar?

henkebus: jovisst, men jag var ju på väg att lägga mig när det blev 5-5 så jag höll ju på att släcka ner här.....

Dysso: Usch, va jobbigt :-/......klarar inte av att lyssna....

slashpuppie:

kolla på hockeyligan.se och välj hockeylive eller swehockey.se och se live matches,,

slashpuppie:

Är väl ca. 5 minuter kvar

Vf Chefen: Detta sänker målvakternas GAA ganska rejält va?? hehe

Vf Chefen: Bara att konstatera att den här matchen finns inte men ändå så sitter man och lyssnar på detta oerhörda spännande referat....

Så, är matchen slut snart eller??

hmm en Mycket konstig match, men snälla Frölunda vinn!!!!

henkebus: Hv gör 4 mål på 5minuter. Detta påminner om leksands matchen förutom att det fortfarande finns tid kvar. Dessutom leder vi faktiskt just nu. Detta är värre än swe-fin fast tvärt om.

henkebus: Trodde det var Mario Brunetta ;)

GuldIndianen:

Ja, det tror jag också. Minst ett mål till borde det rimligtvis bli, sen vem som gör det är ytterst svårt att sia om..

Boråsindian:

Niklas Dyrén och Janne Lundell

Boråsindian: Lunkan och Livh

Dysso: Det kommer mera. Var så säker. det brukar hända en massa grejer vid sådana matcher.

slashpuppie: Vilka målvakter är det som står i dag??

Dragan 2k:
Konstig match, det är bara förnamnet.......känns som dom hade gett upp allt eftersom HV närmade sig......

Det som händer nu har vi varit med om ganska många gånger nu på kort tid.....och vi alla minns väl Sverige-Finland i VM.....allt kan hända!

spännande att se resultat på "Matchen" idag,,,

Dysso: Det här skulle ju vara en målsnål match. Men ack så må ban bedrog sig. Som du säger nerverna är på helspänn!!!

Sannes: Ja nåt gott har det väl kommit av den matchen.

Boråsindian:

Den här matchen e fan inte san .. 11(!) mål redan, 8 minuter kvar. Ja herregud, det här är inte bra för mitt blodtryck..

GuldIndianen: Vet fan inte vad jag ska skriva. Är jag glad eller besviken. 6-5, är det bra? eller dåligt?

Sannes: Vad är det här för någon konstig match egentligen?

Nu har grabbarna fått smaka på samma medicin som Leksand åkte på i Scandinavium sist.....

Hm, nåt borde väl de ha lärt sig på den matchen.......att aldrig ge upp innan full tid.

henkebus: Håll detta nu för h-lv-t-.

« · 328752 · »