kungen: Jepps det ena viktiga. Om jag inte läst fel så fick Remes in 2-1 och eftersom han då är Frölundait utökar utmanarna sin ledning till 2-0 helt enkelt.
slashpuppie: Saker händer alltid även om man gör allt att förhindra det. Tycker bara synd om Brynäs som kan få skit för det om problemet ligger hos dom
slashpuppie: jo, men sannolikheten att brynäs slänger in handduken är ju lika stor som att frölunda gör det... antingen går matchen om, eller spelas, vet inte om jag kan minnas att ett lag har slängt in handduken nån gång i ES senaste 10 åren iallafall...
mok: Sicken grabb alltså, ett körkort kan han väl kosta på sig. Kan till viss del förstå att man inte kör i Göteborg mer än nödvändigt (är ju bara köer i den stan) men det däringa plastkortet är ju rätt bra att ha trots allt.
kungen: Haha. Tänk dig om det blir avbrutet. Hehe. Tankar innan match. Äntligen dags att åka till Gävle för att kolla hockey. Strömavbrott. Vi syns om en vecka igen? Synd om grabbarna. Mok får bjuda dem på varsin festis och en mazarin när de återkommer.
Dragan 2k: Jepp, det blir omspel. Förra omgångens match har egentligen aldrig spelats. Blev någon knas i tids- och rumsuppfattningen. Så det där 1-6, det makulerar vi...
Dragan 2k: Det enda jag har hört var radiosportens gubbe som sa att det kan bli omspel om det här "eltjofräsgrejen" är på gatan (utanför arenan). Jag hoppas verkligen att de kan spela klart matchen ikväll, det blir så omständigt och krångligt när sånt händer.