slashpuppie: Jo självklart vore de kul om han fick lägga va här men ja tycker kanske att han fortfarande har mer att ge, mycket mer, visst han e la gammal men inte sååå gammal att de e dags att lägga av. De måste du la ändå hålla med om?
Sannes: Klart det inte känns bra men hade ju vart värre om dom redan nu gått ut och sagt att det ser illa ut. Nu kan man iaf leva i hopp om att det e någorlunda iaf :()
Sannes: Varför svarar du i telefon under match? Skulle jag aldrig göra. Visseligen har jag barn och jag har försökt lära dom att säga att jag inte har tid. Funkar ibland.
Såg VF spelarna komma inflygande över Alnö för en stund sedan.. De landar i ett landskap med lite dis, men uppklarnande på gång, lätt snö faller utanför fönstret.. Timrå har problem med lite sjukdomar inför kvällens drabbning.
Allt talar för en hård match med slutspelskaraktär o förhoppningarna är stora till en bra match..
Dream Team: Jajamen jag kan spå jag vet du. Ruskade just runt i min uppdruckna choklad o spådde i resterna i koppen. O där såg jag att TIK icke vinner SM guld i år :)
BROS4EVER: Sade väll mest att Östra Frölunda låg åt mitt håll om man ser riktningen från där Gud bor. Sen är det ett par mil till in i skogen nära andra storstäder som Hyndarp och liknande :)
Jaha. Timrå borta. Och skall man möta Timrå någonstans, så verkar det vara på bortaplan. Minns slutspelet 03 då vi vann 3/3 där uppe, men bara 1/3 i Göteborg. Hittills i år så har vi 5-2 borta medans "bara" 2-2 och 2-3 hemma...
...undantaget är ifjol då lagen vann hemmamatcherna istället.
Men visst vinner Frölunda. Möjligt att Henke kan vara lite sliten kanske, så det rinner in ett par puckar mer än nödvändigt? Vi drar till med bortaseger: 3-7
Östra Frölunda har iofs ett fotbollslag, men geografiskt skulle det vara som ett derby mellan Frölunda och Halmstad.
Östra Frölunda ligger inte ens i närheten av MoK om man bara har hört talas om lokalkännedom.
MoK är en riktig stadsbo om man jämför med Östra Frölunda. Själv bor jag bara en knippe mil därifrån, och känner till dom tack vare: Ja, just det, FOTBOLL!
mok: Ledsen att mitt svar är sent, men det känns som jag jobbar dygnet runt just nu. Resten av tiden går åt till träningar och cuper och poolspel för grabbens U-10 lag.
Nog är det så att förkortningen VFHC har gått i graven. På årsmötet sades det väl att VF kommer att leva kvar som förkortning bland fansen eftersom det hade så djup förankring! Däremot VFHC som förkortning för klubben har numera ändrats till FHC.
Jag menar att jag har rätt i detta och att VF lever kvar, men inte VFHC! Den korrekta förkortningen är i vilket fall som helst: FHC.
mok: Med tanke på att det rapporterades på MittNytt att någon kommit över 3 miljoner i kontanter i Östersund genom att hota med den Jugoslaviska maffian och underteckna hotbrevet med Dragan så kan man ju undra hur Frölunda betalat sina spelare ;)
Danne_l: Men det har ju faktist varit ovisst in det sista . Hade ju varit bättre om det varit tyst hela tiden. Nu har det ju haglat rykten var och var annan dag. Så man har inte inte kunnat veta med säkerhet. JA festen fortsätter !
Någon som vet hur lång tid det brukar ta att få sitt medlemskort ifrån Frölunda efter att man betalat in avgiften? Biljetterna släpps på måndag och jag börjar få kalla fötter eftersom Frölunda släppte ett pressmeddelande häromdan där dom skrev att om man inte har hunnit få sitt medlemskort så gäller kvittot på inbetalningen. Men jag betalade över nätet och tänkte inte på det?
Sannes: Ditt o ditt resultat :) Men du får la va glad för det har ju hänt vi snott "era" resultat så dänger ni till med rätt resultat istället. Alla andra resultat än dom vi tar borde ju annars vara bra om man ser till statistiken :)
Heda: Jo det är ju faktiskt så :) Skall bli skönt att det äntligen är match igen på Torsdag och nu närmar det sej allvaret med snabba stef. Hoppas bara alla i Fölunda hunnit krya på sej nu.