Dragan 2k: Döh, ska du ha smisk eller ;)
Angående nivåerna...
308276 · Nästa » Till forumet
Sv: Angående nivåerna...
Klinth: Ja, jag menar det, känns inte som någon uppgradering precis :(. Får skriva massor nu så jag kommer till nästa
Sv: Angående nivåerna...
slashpuppie: Kommentator nivån, ja. Nu blev man sådär härligt nostalgisk och minns tillbaks:-)
Sv: Angående nivåerna...
slashpuppie: Det skall vara läktarkommentator kanske ;-)
Den nivån vill jag då missa helt, vilken skam!!!
Den nivån vill jag då missa helt, vilken skam!!!
Angående nivåerna...
Nu har jag blivit "kommentator", känns inte som det är någon bra nivå....finns det nån kommentator som är bra, på riktigt???? Skulle vara jag då kanske :-/....