Lycka till ikväll!
Bar
532835 · Nästa » Till forumet
Sv: Bar
Svanru: Finns liksom ingen anledning att bete sej illa mot folk bara för att dom råkar hålla på ett annat lag. Sen visst e det trevligt med några öl i samband med det. Men det får ju vara någon måtta på det hela.
Hörde folk i Karlstad som kom in till matchen när det återstod 10 minuter... vilken klack dom hörde till?? Ja räkna ut det.
Hörde folk i Karlstad som kom in till matchen när det återstod 10 minuter... vilken klack dom hörde till?? Ja räkna ut det.
Bar
Varför skall det alltid drickas massa bärs när folk skall gå på hockey?
Nu byggs en bar för GG och WOlfpack i Scandinavium. O läser man artikeln kanske man förstår varför s¨många i GG enligt rykten var för berusade och fastnade i baren. Rabatt det var det som lockade :)
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,627026,00.html
Nu byggs en bar för GG och WOlfpack i Scandinavium. O läser man artikeln kanske man förstår varför s¨många i GG enligt rykten var för berusade och fastnade i baren. Rabatt det var det som lockade :)
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,627026,00.html