ullisen: Du har så rätt så...men tyvärr är det svårt att byta ämne sålänge vissa försvarar och bortförklarar dylika tilltag.
Ett himla tjat...
246546 · Nästa » Till forumet
Ett himla tjat...
Efter att ha hoppat ut å in ett par gånger här sen igår, har jag upptäckt att det e samma diskussion som Fortfarande pågår här..
Vart vill ni komma egentligen?
Gjort är gjort, rätt eller fel.. pft...
Ska vi byta ämne nu eller??
Vart vill ni komma egentligen?
Gjort är gjort, rätt eller fel.. pft...
Ska vi byta ämne nu eller??