Frölunda HC

SHL · 60875 inlägg · 3408 ämnen

Frölunda-Linköping

Frölunda-Linköping
Vi verkar båda haft grismatcher senast, domarinsatser utunder det acceptabla. Jag grinade ur i går i allmänna gb:n, och fick skit för det. Idag ser jag i pressen att jag inte var fel ute. "Jag har tidigare talat om vad jag tycker om domare Marcus Vinnerborg. Det finns ingen anledning att ändra på den uppfattningen. En domare som inte har tillstymmelse till blick för spelet förblir en skam för de svenska hockeydomarna. Så är det." Rooney Jerrevång, ÖC.

Med det släpper vi skiten bakom oss, jag bara hoppas att Brynäs förblir sist i tabellen. Fortfarande arg för att man betalar för att se sån skit.

IMORGON är det match igen! Och en bra mycket roligare sådan hoppas jag! Vi verkar trots grismatchen igår vara på g en aning med målskyttet, och ni har fått lite torka. Det borde väl kunna tala för en jämn match då? Ni har ju en mini revanch att kräva sen sist. Eller en stor en, för vi var ärligt talat inte värda de 2 poängen vi tog. Ni såg riktigt bra ut då, och jag har fortfarande inte ändrat min uppfattning att ni är mina favoriter till guldet i slutändan. Åtminstånde lirar ni den roligaste hockeyn.

Nu är det slut med rosor - nu hoppas jag sampa glider ner till götet, spikar igen sin gamla kasse, och att vi kör full fart frammåt och trycker dit er i sargerna med full fart. (Jag kan inte låta bli, är så förbannad, 5+match fick en av de våra igår för en perfekt tackling mot sargen. Grrr Vinnerborg)

Hoppas på en kul fartfylldmatch och en uddamålsseger för oss!

« · 146221