HENKEBUS: tror att kanske o´learys sänder
HENKEBUS's tråd
230743 · Nästa » Till forumet
HENKEBUS's tråd
nepp alla goa gubbar och gummor,, nu ä det slut på slaveriet denna dag,, dags att låta datorn sova och hem o ladda inför morgondagen,,
om någon vet någon krog el dylikt som sänder vf modo imorgon,, eller någon samlingslokal vore det gör gött om ni mailar mig på [email protected]
om någon vet någon krog el dylikt som sänder vf modo imorgon,, eller någon samlingslokal vore det gör gött om ni mailar mig på [email protected]