danoj: Tanken är väl den samma att vända på den negativa trenden, ni föröorar alla borta matcher istort sett! Vi förlorade alla matcher före jul!
Hjul på Scandianvium?
337094 · Nästa » Till forumet
Sv: Hjul på Scandianvium?
65Selander:
Hmm, nu måste du varit rejält morgontrött ;)
Du få nog läsa vad jag skrev en gång till, hehe.
Hmm, nu måste du varit rejält morgontrött ;)
Du få nog läsa vad jag skrev en gång till, hehe.
Sv: Hjul på Scandianvium?
danoj: När Brynäs hade problem för några år sedan med att vi vann först efter jul, då firade dom jul på hösten :-)
Hjul på Scandianvium?
Måste säga att jag finner GT's reporter Mattias Ek's förslag ytterst intressant, jag menar då hade vi ju i detta nu varit obesegrade med endast 2 tappade poäng ;)
Saxxat från gt.se:
"Råd: Genomför kuppen. Sätt vinterdäck på Scandinavium och rulla med ett fullsatt Kålleseum till bortamatcherna. Hur kul e inte de?"
Saxxat från gt.se:
"Råd: Genomför kuppen. Sätt vinterdäck på Scandinavium och rulla med ett fullsatt Kålleseum till bortamatcherna. Hur kul e inte de?"