Hälge: Har inte matchen spelats?? hua vilken dröm jag har haft. Jag skulle aldrig ha tagit den sista korven. Den var väldigt god men gav en berusande eftersmak. :)
Hockeykväll
247206 · Nästa » Till forumet
Sv: Hockeykväll
Hälge: Hehe, men vafan, jag hörde ju skäggpeppe säga i sporten "mer om detta o hockeykväll" , Grrrr
Sv: Hockeykväll
danoj: Ja det är den där Saddam som har gjort att vi inte för se Hockeykväll. Bojkotta Saddam. säg åt honom att låta bli våran hockeykväll. he he