Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 227909 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: ....
eddie1: Hur många får plats i Kempehallen? Man kanske skulle dra dit. 400 kr med tåg. Sen sover man på tåget hem.

eddie1: Njae, men desto mer bortamatcher :) Men hemmamatcher går jag ju självklart på när jag e hemma och hälsar på. Efter vinsten idag tror jag på 4-0, kan även bli 4-1 om MoDo tar nästa hemma på Onsdag... Men det lutar åt 4-0 känns det som.

Vf chefen:

3000 ~ 4000 alltså. Hur stor publik ni har på era träningar intresserar mig inte.

BORÅSINDIAN:

Det var högst 3897 Öviksbor, eftersom jag var där...

MathiasE: ja det låter bra det då kan du kolla på lite fler hemma matcher*L*tror det blir 4-1 i matcher till VF o vad tror du??

scim: Hellre 3 glada Goa Gubbar än 3.898 glada öviks bor =0)

scim: 3 el 4000 spelar väl ingen roll. Publiksiffror i den storleksordningen har vi på träningarna.

Vf chefen:

3901 - 3 = 3000?

Intressant matematik.

Vf chefen: Sånt är alltid underbart! :)

Eddie: Flyttade upp i landet för ett år sedan (Härnösand), men flyttar hem till underbara västkusten nästa sommar.

Sv: Frölunda mot Sm-Guld
Nån som vet hur många FBK spelare Leksand skadade idag?

MathiasE: Det måste varit en underbar känsla att vara 3 st glada och 3000 ledsna när matchen var slut.

MathiasE: ja det är ju tråkigt med huvudvärk tyvär:(men du bor i gbg eller??

eddie1: Jo, alltid kul med bortamatch. Men det som kändes mest är min förbannade huvudvärk som vägrar släppa.

MoK GG: Självklart är jag där då med! Heda sa att ni skulle bli fler på Onsdag, och ju fler desto roligare.

MathiasE: precis önskar oxå att man kunde åka upp till ö-vik:)fan vad gött ni måste ha haft det..vilken känsla.

MathiasE: Antar du skall med på Onsdag på matchen med i Övik eller? Då kommer iaf 4 personer från GBG upp. kanske fler vem vet.

eddie1: Som frölundasupporter är man aldrig ensam :)

MathiasE: vad fräck men ni kände väl er ganska ensamma eller hur:(synd att inte fler var o kollade..

eddie1: Det menar jag.

MathiasE: menar du att du var i ö-vik idag??

De tre supportrarna var jag, Heda och Falken. Liten men naggande god.

Tyvärr har jag inga biljetter till matchen så själv kan jag inte göra det men ni som har kan=) Ja jag tycker att det vore lite kul med något nytt! Skulle va tufft med typ sånna där lappar som dom håller upp på fotbills mather i rött o grönt. Svårt att förklara men hoppas att ni fattar?

Becka: håller med dig*L*skulle vara nått om nått nytt hände på hemma matcherna..o det stärker nog spelarna oxå..

rött, tänk vilket tifo det skulle bli! =) bra fint! hehe

Becka: jag är gärna med på det

Jag tycker att alla Frölundaiter som ska på vf:s matcher ska färga håret rött!=) Ljus rött elr mörk rött spelar ingen roll. hehe någon som håller med mig elr är emot mig?

Sv: Jardemyr i Leksand
FreddanVF: samma här. nästa match blir det bara att skrika sig hes på sektion B

man e bra dum ska det stå......
sen kom broder min in ne frölunda gjorde mål.. =)

Peter72: jaa men e ju bra dum sitter hemma i soffan med frölunda tröjja å sjal (hur f*n stavas sjal?) aja... å såå..
brorsan kom in springande å fråga om jag hade ont! Bra gött! Oscar Ackeström en sådan underbar herre! =)

Peter72: Vi var två som gapa... Jag till och med flög upp ur soffan med raketfart.

remes: jag med. underbart när nicke satte dit den. jag bara skrek ut min glädje. "undrar vad grannen tänkte"?

Peter72: jaaa dom kanske skulle börja funderar på deras val av spelare... liksom varför ger man Jardemyr spel tid? aahaa haha..
jag tror den killen gräver leksands egen grav i kvarten! =) jaja nog pratat om "stars" som dom kallar sig! =) propaganda??! =)..

ehh hehe! underbart att vinna mot MoDo i kempis idag! oooåå!!!!!
längtar te måndag!

Becka: ja det skulle verkligen varit nått*L*häftigt..

remes: nä dom har ingen som våran henke. dom kanske skulle se och lära.

Peter72: ja han kanske är med därför.. vem vet!? =) hehe..

"vi har henke det har ingen annan"!

Becka: ja det vore grymt.....=)

remes: han kanske är bara med för publikunderhållning???

Istället för att spara slutspelsskägg som typ alla gör så kan alla Frölundaiter färga håret rött=)

Jardemyr i Leksand
14.02 2 min Stars 31. JARDEMYR, Daniel ROUGH
14.02 10 min Stars 31. JARDEMYR, Daniel ROUGH...

är det bara jag som tycker leksand borde bänka denna kille? det är ju inte första gången han åker ut... =) haha..
det är ju skratt retande... han kan ju inte spela hockey... =)

Peter72: ja man för ju hoppas på de..hehe...=)

ribba9: ja i alla fall vissa trditioner. som mot MODO. eller utan guld väldigt länge.

eddie1: traditioner är till för att brytas...=)

ribba9: tror att anledning till slutspelsskägg är att man åker så mycket skridskor att man orkar inte raka sig. sen skadar det ju inte att vissa tjejer tycker det är snyggt. se tidigare inlägg =))

ribba9: nej men det är en tradition o ha det:)ganska tufft hehe

ribba9: Ja, det e lite löjligt

eddie1: ja varför inte....tycker personligt ganska fjantigt med slutspels skägg...=)

Peter72: ja det finns ju sånt där teaterskägg kanske....... :-)

gonatt alla nu då....

mysmi: du kan säkert fixa lite skägg du med. ;)

FreddanVF: Det var precis dit jag ville komma

ribba9: ja varför inte o blondera håret o skaffa skägg hehe låter ganska fräckt....

Peter72: ja, jag tänkte ju på mig själv då ;) , men en 3-dagarsstubb på killar e inte så fel det heller ;)

« · 227909 · »