eddie1: Njae, men desto mer bortamatcher :) Men hemmamatcher går jag ju självklart på när jag e hemma och hälsar på. Efter vinsten idag tror jag på 4-0, kan även bli 4-1 om MoDo tar nästa hemma på Onsdag... Men det lutar åt 4-0 känns det som.
Tyvärr har jag inga biljetter till matchen så själv kan jag inte göra det men ni som har kan=) Ja jag tycker att det vore lite kul med något nytt! Skulle va tufft med typ sånna där lappar som dom håller upp på fotbills mather i rött o grönt. Svårt att förklara men hoppas att ni fattar?
Jag tycker att alla Frölundaiter som ska på vf:s matcher ska färga håret rött!=) Ljus rött elr mörk rött spelar ingen roll. hehe någon som håller med mig elr är emot mig?
Peter72: jaa men e ju bra dum sitter hemma i soffan med frölunda tröjja å sjal (hur f*n stavas sjal?) aja... å såå.. brorsan kom in springande å fråga om jag hade ont! Bra gött! Oscar Ackeström en sådan underbar herre! =)
Peter72: jaaa dom kanske skulle börja funderar på deras val av spelare... liksom varför ger man Jardemyr spel tid? aahaa haha.. jag tror den killen gräver leksands egen grav i kvarten! =) jaja nog pratat om "stars" som dom kallar sig! =) propaganda??! =)..
ehh hehe! underbart att vinna mot MoDo i kempis idag! oooåå!!!!! längtar te måndag!
14.02 2 min Stars 31. JARDEMYR, Daniel ROUGH 14.02 10 min Stars 31. JARDEMYR, Daniel ROUGH...
är det bara jag som tycker leksand borde bänka denna kille? det är ju inte första gången han åker ut... =) haha.. det är ju skratt retande... han kan ju inte spela hockey... =)
ribba9: tror att anledning till slutspelsskägg är att man åker så mycket skridskor att man orkar inte raka sig. sen skadar det ju inte att vissa tjejer tycker det är snyggt. se tidigare inlägg =))