rayar: Åkay, blev klart nyfiken på ett sådant drag, men har svårt att tro att Conny ändrar på dessa kedjor.... Ge mig inte hjärtattack i onödan i fortsättningen är du snäll ;-)
HENKEBUS: Ja DIF förnekar sig aldrig...O när de sen får kritik, skyller de på de mest konstiga saker- 'publiken vill ha lugn'... Då får de väl gå på Serie-matcher då? ;-)) O när alla andra försvar är slut/omkullkastade, då kommer det: 'Avundsjuka mot Stockholm!' Ridå....
rayar: Hur går det i kväll? Blir det vinst.? Jag tror att dom får det ruskigt svårt uppe i ö.vik, men sammtidigt har Modo press på sej att vinna inför hemma publiken. Jag håller tummarna på vinst i dag.
rayar: Gott. Vaska om lite i kedjorna behövs. Framförallt att dragkedjan splittras får förhoppningsvis igång dem bättre. Var har du hört detta förresten?
nek97raj: Finns inget härligt alls med 1-3-1 spel. Det är den tråkigaste spelsystemet som finns. Frölunda spelade det förut men har som tur var lagt ner det. Usch för 1-3-1.
Dragan 2k: Minst. Två backmå, en långnick av Norrena, Två mål av Conny och ett av materialarn. Gästspel från publiken kan förekomma liksom vissa partiska domarinsatser=9
Klinth: Nu har du lurat mig till att käka pizza ikväll, men ölen skippar jag som vanligt.
Kan man be en stilla bön om att vi fixar det ikväll. Det hade varit underbart att slippa höra en av chaufförerna på jobbet gå och vråla MODO hela dagarna och han påstår att han håller på Färjestad, jag börjar att tvivla på det....nåja hur som helst så är det tröttsamt att höra han.
58. KARLSSON, Jens 17. STEEN, Alexander 22. ESBJÖRS, Jonas
4th Line 28. LEETMA, Jonas
14. CARNBÄCK, Patrik 20. LUNDQVIST, Joel 11. KAHNBERG, Magnus
3rd Line 12. ERONEN, Kimmo 25. ACKESTRÖM, Oscar
19. TOLSA, Jari 34. ANDERSSON, Mikael 26. STRÖM, Peter
2nd Line 5. ALAVAARA, Jan-axel 94. KAKKO, Erik
------------------------------------------------
24. ANDERSSON, Niklas 30. JOHNSON, Jonas 71. KALLIO, Tomi
1st Line 23. SUNDIN, Ronnie 6. JOHANSSON, Magnus
---------------
Goalkeepers 32. NORRENA, Fredrik
35. LUNDQVIST, Henrik