Frölunda HC

SHL · 60904 inlägg · 3408 ämnen
« · 238208 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: -HEJA VF-
liepins: Ahhh....*njuter*

Frölunda85: visst kan man ha det.men när dem väl står där så går dem ju in för att krossa motståndrana till 100%

Ahhh..*myser*

ribba9: Nej, vi ska vinna över alla, men man kan ändå ha sina favoriter att möta, vilka man tror blir bäst matcher med mest stämmning i.

Sv: Vilket lag?
helloor: Tycker inte att den statistiken stämmer riktigt. Man får ju se till matchen, att möta Djurgården (om de skulle gå vidare) skulle bli riktigt bra och hårda matcher med många känslor i. Göteborg mot Stockholm e alltid otroligt kul och livat, att sedan vinna över 08orna vore ju extra skönt.

Timrå tycker jag inte passat oss alls...tror att vi skulle ha svårare för dom, dessutom har dom inte så mycke publik och stämmning på sin hemmaplan, och det blir långt att åka. (även om det inte ska spela någon roll)

Färjestad skulle vara helt ok att möta, fast de kan bli riktigt svåra..

Frölunda85: det v ett väldigt tjat på detta vilka vi ska möta....det spelar ju inte så stor roll vilka det är...bara frölunda kan koncentera sej..så ska det nog gå bra...=)

Dream Team: Ja men vi har alltid haft svårare för Modo än ALLA lagen......och sen så ligger vi + på tik och alla lag utom MoDo...

frölundaindian: FBK, nja... deras backar går väl att sätta press på, men MoDo kunde ju störa er ganska länge och Timrå är bättre än ö-vikarna..

Vi får väl se...

frölundaindian: Ja, det e klart att vi gör!!Men man kan ända ha någon som man helst vill möta av de övriga lagen

Så här ligger det till:

I grundserien:

Frölunda - Djurgården
2 - 2 i matcher
alltså... inte så bra att möta enligt statistiken..

Frölunda - HV71
4 - 2 i matcher
bra motståndare för VF´s del! Fördel frölunda =))

Frölunda - Timrå
4 - 0 (två på övertid dock) Fördel frölunda =))

Frölunda - Färjestad
3 - 1! Fördel frölunda =))

Dream Team: Ja.....men nu blir det 1.an eller 2.an ni möter och då blir det tuffare. Så nu är ni kanske inte tippade vinnare för att ni hade en sämre Serie palcering.....Men hoppas ni får möte FBK....Eller??

frölundaindian: kanske kanske inte...man kan ju aldrig vara säker...

Dream Team:

Hörde på Canal+ att Virius Lindberg varnade för Timrå.

Hm, den som inte tar Timrå på allvar nu, borde nog fundera på de ska se något mer på hockey överhuvudtaget.

Frölunda85: hmmm.....spelar ingen roll vi tar alla :))

Dream Team:
mycket INTRESSANT...blir det..;0)

frölundaindian: Vilket lag vill du möta?

frölundaindian: Närå det är lugnt... :-)

Kritik vet jag inte om vi varken fått eller förtjänat så mycket av men en sak vi ÄR vana är att inte bli tagna på allvar...
Det kommer förmodligen fortsätta så, oavsett er eller FBK....

INTRESSANT!!!!!!

Sv: Blir det en ny skämtlottning i TV4
svanru: eller varför inte bulgarien-Grönland.........?

ribba9: Nja....en engånsförtelse..har ju snarare varit dom övriga kvartsfinalerna....och det idag.....deras NORMAL standard :))

svanru:

Man kan väl hoppas att dom inte blandar ihop hockey och handboll...........men vem vet när det gäller den kanalen.
Kalkon eller Kanon.....

Eller kanske Drott-RIK

JA!!!!!!!!
Fan vad skönt att ha gått vidare, det känns riktigt bra!! Ska bli kul att få se lottningen.

Frölunda på väg mot guld..

gud: *skrattar*

Dream Team: Ta det inte som en Pik...fast de gör du la inte....ni borde vara vana vid kritik....men de är väl göt att slå från underläge?

frölundaindian: ja och man får ju inte hoppas det va en engångföretelelse....men det ska det nog inte vara...=)

Blir det en ny skämtlottning i TV4
Självklart, mitt tips är att de lottar VF-Rögle och FBK-Kållered.

mysmi:
nu kan du ju få dom andra att tro det vi vet...;0)

FreddanVF..
Hmm..bara en spelare?? då blir det lätt för er...;0)

ribba9: Ja 5-1 nu var ju ett skönt besked....Laget funkar......och målskyttet.....så nu ska vi väl ta Dom flesta.....:)

Wewillwintoday: Ja, enligt mig i alla fall. Jag hoppas verkligen att vi får möta Djurgården...vore kul

FreddanVF: Märkligt att EN spelare kan föra ett lag till tredje plats i serien, sen också till semi.

Fast det är ju sant, hockey är ju en märklig sport...

BORÅSINDIAN:

Det stämmer femte semimatchen den 24 mars och den sjunde semimatchen den 28 mars spelas i Frölundaborg...om det nu behövs vill säga.

gud: Ja, Timrå har EN spelare och han är tyvärr målvakt ;o))

helloor: Bäst för er måste väl ändå vara Djurgården? (om det nu blir de)

BORÅSINDIAN: okidoki men det är djä.la stämning i den hallen om det är fullsatt

gud: pisk, ja det hade la du gillat ;)

Sv: Grattis till Semin...
gud:

Du hoppas såklart på ett möte mellan oss. För egen del så är det hugget som stucket vem vi möter. Alla lagen som är kvar är mycket bra lag.

Lottningen i fyran och snart börjar matcherna där också. Suck!

svanru: tror det är match 5 och 7 som spelas i borgen, tyvärr tycker jag.

frölundaindian: ne tycker heller det inte ska spela någon roll...vi ska vinna not dem flesta..nu när form kvan e på väg uppåt...

helloor:
möter ni TIMRÅ IK blir det pisk...
så för eran skull så hoppas jag för eran
del att det blir Hv/Djurgården...;0)

BORÅSINDIAN: Måste väl vara Frölundaborg snart eller?

frölundaindian: ja hoppas att vi får TIK, eller HV...o ni får DIF =)
HV 71 e inte så bra på att spela semifinaler, vi minns ju semin mellan FBK o HV ifjol =)

helloor: Jag tror stenhårt på att HV passar Frölunda bäst. Roliga svängiga matcher och så har dom ingen Kapanen. Stefan Liv kan vara bra, men han kan också vara som idag.

helloor: Jag säger som Conny, det spelar ingen roll vilka vi får möta. Vi är på stark uppgång så dom vi möter är välkommna till scandinavium.

helloor: Måste vara FBK de är sååå dåliga! :-)

Vilket lag?
Vilket lag tror ni att Frölunda har lättast för nu?
-HV71?
-Djurgården?
-Timrå?

..själv tror jag att dom klarar av alla dessa lag.. men vill veta hur ni andra tycker =)

Sebbe: Japp, nu kan man forsätta drömma om FBK-VF final....i lugn och ro......SNART E DET LOTTNING

Helst Tik....ELLER??

Sv: Grattis till Semin...
sannes:
iom att jag bor i stan så hade det inte varit helt fel...
så det ska bli spännande att se 4an om en så där
35 minuter...

frölundaindian: Känner likadant. Tar lite tid innan man fattar att denna pärs nu är över.

frölundaindian: bättre sent än aldrig =)

FY FAN VA GOTT (LITE EFTER)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« · 238208 · »