Frölunda HC

SHL · 60904 inlägg · 3408 ämnen
« · 238385 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: VF-TIMRÅ?
Dream Team: Om du säger så...;)=

willysson: Jag fejka, ALDRIG!! Jag ÄR omättlig...

Dream Team: Fan nu låter du som när vi träffades i lördags, menar du att du fejkade???

danoj: Som Timråfan sitter man bara och njuter en kväll som denna..

...av alla som redan tagit ut segern. Den vågen rider vi gärna vidare på. MER! MER! MER!

danoj: Jajamän!

danoj: Japp, det blir det bara 8 matcher kvar...;)

danne147: Det svåraste motståndet är avklarat, och det var modo, nu blir det final, garanterat!

danoj: Erkänn gött! 4-1 i matcher är väl en ganska snäll tippning!

danoj:
Det stämmer min unga man=)

VF-TIMRÅ?
Stämmer det att dom har lottat nu ikväll?
Och att vi möter timrå?
Kunde ju isf inte blivit bättre, vi är ju det enda lag timrå inte rått på under säsongen :)

Sv: Grattis Frölunda!!!
kung mjällby: ja det är det sista som lämnar människan... halva timrå hoppas fortfarande på starostenko så jag vet hur det är...

willysson: Hoppet är det sista som sviker en och foppas kontrakt går ju ut i år så.....

kung mjällby: Tror inte de kommer på ett tag jag...

Dream Team: nä det tror jag inte

kung mjällby: Bra. Men du, vänta inte förgäves bara...

Grattis frölunda vi väntar på foppa och co

frölundaindian: kanske blir en repris snart:)

willysson: hehe:))

Biljett priser?
Är det någon som har koll på priserna under semin, jag sitter på sektion R och har seriebiljett.

frölundaindian: japp, de tyckte synd om mig på snutstationen... snyftade och sa att jag blivit nerslagen och bestulen på mina pengar... Dagen efter fick jag en bussbiljett hem av nödsoc...;) ful får man vara men inte dum...:)

willysson: VADÅ...LOSA...OCH SOVA PÅ FÄNGELSET :))

Enligt statistiken så ska vi slå Timrå hur lätt som helst. Förra säsongen sa djurgårdsfansen precis samma sak när dom blev lottade mot VF. Se hur det gick. Nu är ju jag helt övertygad om att vi kommer ta timrå av bara farten. För det första så har dom vilat så länge så dom har tappat tempot. Timrå har egentligen bara en spelare som vi måste special studera. Kapanen. Idag såg vi ju hur man gör mål på dansken hirsch. Fintar skott innan man skjuter så slänger han sig ner. Konstigt att det skulle ta 6 matcher att komma på det. Hoppas nu Conny sitter och kollar på film med Janne för att se samtliga mål som Kapanen släppt in.

För det andra, så kan ju inte blivande sm mästarna förlora i kvarten. Då blir det ju inget guld.

Starkt jobbat VF.

VF
Har egentligen bara en sak att säga.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

frölundaindian: det finns inget bättre än att åka på bortamatcher.... Har varit med om att göra precis det du säger mot björklöven, för några år sen...

willysson: gör du det. det blir saäkert trevligt att åka till göteborg och förlora och esn sova i fängelset...Nja jag föredrar RADIOn på min aborta matcher

Grattis Frölunda och tack för en bra matchserie! Skulle vara kul om ni går hela vägen och bryter Färjestads och Djurgårdens dominans, börjar bli less på att guldet alternerar mellan dem varje år! Lycka till! :)

frölundaindian: Gör det, jag tror det... har bara ett problem, vart ska jag slagga över när kommer ner till göteborg... Tar snutstationen, säger att man blivit rånad eller nått...:)

willysson: NJa....det va väl lite vågat uttalede...Hm...jag bokmärker.

BORÅSINDIAN: sover gott....bara förnamnet :))

God natt alla FRÖLUNDA fans.... Ska upp om 6 timmar...... Nu sover man gott i natt..... YES.

FORZA FRÖLUNDA

F-n va gôtt! Nu är vi på gång! Det känns som om vi har svårare mot Modo än TIK, men vi får ju inte underskatta TIK på något sätt. De är bra - Men vi ska bevisa att vi är bättre!

frölundaindian: Japp nu är det bara 8 matcher kvar innan vi har sm-guldet i vår hand...

svanru: JAja vi får se...men visst tror jag att vi vinner :)

svanru: och varför skulle ni få mer problem med dif än timrå

timrå slog luleå med 4-0
djurgården har inte ens vunnit än men de kanske vinner med 4-3 i matcher

både luleå och hv hade formtoppar inför slutspelet, de placerade sig jämt i serien.

man får inte underskatta timrå efter denna säsongens spel samtidigt som djurgården faktsikt är överskattat lite på gamla meriter.

Timrå har Kapanen - kan bli en mardröm
Djurgården har Gage - kan också bli en mardröm, men i så fall mer troligen för djurgården

frölundaindian: Som man säger på Värmlänska "Sluta nu"
Klass slår tur

svanru: Vi har väl kanske Lättare mot TIK än dif eller HV. men detta ska bli kul. och det är INTE avgjort än!

frölundaindian: Nu skall ni inte vara så försiktiga vrååååla ut glädjen att slippa möta förmodligen DIF.

svanru: NJA....detta blir nog tufft ändå..

Grattis till finalplatsen. Ni drog vinstlotten. Ni slipper att spela i frölundaborg vi får garanterat kämpa 6-7 matcher

Timrå-Frölunda
Timrå, ytterligare bra matcher att se framemot. Kul!

Det verkar som våra grabbar har fått upp ångan lite mer nu. Det tyckte även Conny efter dagens match sa han.

Vore kul om det blev Färjestad-Djurgården.........

Sv: -HEJA VF-
tbse: Nu har man bokat tv soffan på söndag för att se första semin mellan TIK-VF.... Hoppas att våran + statistik håller... Vi har ju 4-0 i matcher...

FORZA FRÖLUNDA

tbse:
Tackar! Hoppas vi möts inom kort.

Keden: Ja ni får ju Mackan och fobba sen era Fuskisar....:))

Grattis Frölunda!!!
Vill bara gratulera till en välförtjänt semifinal-plats!! Det är er tur i år, så jag önskar er lycka till i fortsättningen. Surt att mitt älskade modo inte orkade prestera mer. Men, med tanke på materialet och de tunga förluster vi gjorde inför säsongen så är det väl godkänt.

Lev väl, indianer!

liepins:
höll på att glömma bort att gratta er till semi-finalsplatsen.
Grattis!

Dragan 2k: Ska bli jävligt skoj. Hoppades på dem, helt klart.

liepins: Och det blev Timrå. Ska bli kul.

TIMRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VF-TIK

Just nu känns det skitsamma vilka vi får. De ska krossas bara. Till varje pris!

« · 238385 · »