finne85: Inte värt att kommentera. Henke står tills han gör bort sig, vilket han inte kommer att göra eftersom han håller för hög klass för det. Inse fakta....... Henke är slutspelsmålvakt för Frölunda!!!
liepins o Klinth... klart att jag har vaknat...och en grymt trevlig förmiddag har jag haft...solen skiner och jag är glad fast MITT Timrå ik förlorade...
ni ska veta att jakten har börjat....och det skall bli coolt att se FORZA hockey på Tisdag...och givitvis en borta seger blir det...;0)
gud: Kom och FORZA bara, det gillar vi i Scandinavium, FORZA utav bara H**vete, så skall vi FORZA ännu mer, det lövar jag daj som vi säger här nerigenom ;-)
"han är bevisligen en bättre målvakt än Norrena men han behöver vila en match för att få tillbaka hungern"
- Fan vad jag blir trött på alla som säger att Henke är bättre, snarare tvärtom! Henke har vart bra i grundserien och nu har han börjat darra så hans "normala nivå" ligger väl därimellan nånstans. Norrena har vart bra under HELA karriären sin, i typ 10 år, och så finns det folk som säger att Henke är bättre för att han spelet bra en säsong, som irriterar mig oerhört mycket!
MoK GG:
"Lägg märke till att personen som skrev detta såg matchen på TV. Därifrån får man aldrig ett 100% bra bedömmande. Trött på folk som ser matcher på tv och sen går ut och betygsätter spelare och matcher."
- Det spelar nog ingen större roll om man ser matchen på TV eller "live". Det är väl självklart?!
liepins: Som AB skrev idag så måste vi nog grisspela som MIF och satsa på kontringar, kan tänka mig att det blir lite mer sådant i morgon, vi kanske också skulle gå en kurs i efiktivitet av johnsson och kallio t.e.x
Stefan85: Angående uttalandena på svenska fans. Lägg märke till att personen som skrev detta såg matchen på TV. Därifrån får man aldrig ett 100% bra bedömmande. Trött på folk som ser matcher på tv och sen går ut och betygsätter spelare och matcher.
matsby: Tackar. Jo ingen av de bägge målvakterna hade väl någon av sina bästa dagar. Plus till Henke dock.
Timrås fall blir nog om de tänker fortsätta spela Frölundas hockey. Dvs anfalla lika friskt. Timrå behärskar inte det lika bra då de blottar sig så mycket bakåt. Samma var det senast i Gbg då VF vann med 6-3.
Ja man får grattulera till första vinsten..Våra killar var duktiga att missa frilägen och öppna mål idag, något ni behärskade. En till skillnad var målvakterna,,idag ger jag kapanen en 2:a medans Henke var väll en 3.5:a..eller är jag orättvis där?
TIK såg virriga ut i försvarszonen och ingen riktig fart under skridskorna, jag hoppas den är tillbaka i morgon och att kapanen höjer sig minst två snäpp för då kan vi kanske spela jämt med er i scandinavium.
Jimmy: Jag var inte speciellt imponerad av Timrå heller. Och målvakterna var väl lite sådär.
Sen att matchen borde slutat 7-3 istället för 6-4 är ju en annan sak. Jag menar Jens Karlsson blev inknuffad i målgården vid det målet Lärking dömde bort. Alltså är det helt regelrätt och borde dömts som mål. Och sen en sak till. Blir Matthiasson målskytt till 2-4 så är det hög klubba. För det var han som stod framför Henke och styrde pucken. Får han målet så är det definitivt hög klubba. Men inga sura miner här, vi vann ju.
Härligt att Johnson kommit igång på allvar också. Och Kallio var suvverän. Men jag förväntar mig mer av Henke.
Här väntar seriesuveränen och blivande mästarna Frölunda Timrå. Trodde mig få se ett dominant Frölunda av mästarklass men även om ni vinner så såg ni inte sådär oslagbara ut som ni borde göra.
Men Grattis till ännu en seger på vägen fram till SM-Guldet. Men har ni inte mer att ge så kanske Timrå kan sätta stopp för er redan nu med lite flyt. Herregud vilket fiasko det skulle vara för er. Näe men i Kålleseum blir det andra bullar kanske. Vi måste ju trots allt vinna minst 2st därnere nu vi för att gå vidare så nog är ni i final alltid. Grattis!
Var bara tvungen, orka älta en onödig tråd som nedanför ;) GUD, nu hoppas jag att du bett servitriserna på babar att hålla ölen kall till spå tisdag, för då smäller det!! :)
gud: Har ingen aning faktiskt. jag såg en butik som bar öppen och in i den gick jag. väldigt trevliga människor där . det verkade som dom ville att jag skulle köpa hela affären. Kan ha varit Domus men är inte säker. nä nu vet jag det var Mc Donalds för jag käkade också. Undrar om dom har ölkorv där hmmm.
Peter72: Ooo...den blev ju seriös sedan du kom tillbaka ifrån resan till TIMRÅ IK gästbok...
det problemet med surret känner jag igen..Hmm..är du säker på att det var ICA du köpte sockerdrickan?? låter mer som Domus på Avenyn..eller lite längre ner på gatan..vid skopunkten??
gud: Den är seriös nu. vi har lyckats att få bort surrandet. det var en riktig plåga. men konstigt nog surrar det lite i alla fall. J..la sockerdricka. Sicken skit system...hrm icabutiken säljer.
Fixat...
Tycker arkiv x är lite läskigt för övrigt;)