Sv: In med Norrena?
finne85: Inte värt att kommentera. Henke står tills han gör bort sig, vilket han inte kommer att göra eftersom han håller för hög klass för det. Inse fakta....... Henke är slutspelsmålvakt för Frölunda!!!