Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 171609 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Vidrig slashing
liepins: Tja, kunde inte låta bli att dundra in som en cowboy mitt i en indiangudstjänst... :)

Apropå stämning, när man kikar på inläggen här.
Tänker mer på tingsrätter och inlagor än jul...hahaha...

pappin: Jo,det gör vi. Vi brukar inte förlora hemma

Sv: Han är för dålig!
gud: hehe..sätter igång direkt:)

Richter LHC: Så du hittade hit också...
Vi har sett värre saker än så i år..

liepins:
Öööö....tänkte inte på det..;0)
Ääääh..det är eran kille så ni får äran
att spåna honom...;0)

Frölunda85: öhh,va?å,jag menade inte så...jag menade att vi inte kan vara sur att förlora i scandinavium med det hemma spel ni har...Ni toppar den statistiken,eller tar jag fel?

MAStermind: Hehe..kunde ju tänka mig att du skulle komma och sabba den fina stämning som råder här:)

Den har ju dock blivit bättre..hehe. Nu är den ju rätt snygg men innehållet e lite trögt om man säger lite så...
Ge dem lite tid=)

pappin: snacka om att du ändrar dig hela tiden...

Richter LHC: ehh....säkert

gud: Som moderator är det ju ganska lätt att kolla upp=)

liepins: Jag har aldrig sagt att ni spelar kasst,jag säger bara att vi ska vara nöjda med en pinne i scandinavium...

Fy f*n vilken slashing!
Jag hoppas verkligen att förbundet tar tag i detta. Hade det varit en LHC spelare som hade slashat hade det blivit 1 månads avstängning direkt.

AGERA!

liepins: Ehhhh...apropå kasst. Kan fortfarande inte släppa VF:s usla, officiella hemsida ännu...hehehe...

Ni må vara ES´ absolut bästa hockeylag, men ni indianer har å andra sidan den sämsta hemsidan.

Oavsett ifall man "fiskar" info inför Dream Team eller kikar in inför mötena med er, kammar man NOLL. Knappt en uppdatering av föregående match.

Ehhhh...ursäkta att jag avbröt strängen... :)))

gud: eller så var det asfalterad sandlåda eller så tappade hans mamma honom bakom elementet =0)

BORÅSINDIAN:
jag tror att det bara är en som vill
röra om i grytan...du ser vad vi lägger
ner för energi på lillen...

troligen så har han ett annat nick härinne
och vill bara "tjäfta" lite med detta...

eller så är det en hormonstinn liten kille
som är uppväxt med trasiga leksaker..;0)

danoj: Man börjar undra vad det är för kille. För 2 veckor sedan visste han inget, nu sågar han laget när det går dåligt. Stackars liten

pappin: Om vi nu spelar så kasst, säger inte det ännu mer om hur kassa ni är som förlorat tre matcher denna säsong mot oss??

BORÅSINDIAN: med all respekt för slipsnissarna, men inte ens dom uttrycker sig så korkat.

danoj: "Fina grabbar" Kan det vara en ac slips nissarna tro?

pappin: Jag tycker inte att du har något att säga om den saken. Södertälje är inte bra på något...ett helt osynligt lag...dessutom är era publiksiffror pinsamma

Sv: Vem står i morgon?
smacke: Den som Conny känner kan göra bästa matchen får stå. Kan inte vara lätt att vara Conny.

Frölunda85: Sur för att vi förlorade??tror inte det,med det hemma spel som ni har ...

Sv: Vem står i morgon?
smacke: Connys vägar äro outgrundliga :)

danoj: Jo,det är sant. Kan han verkligen hålla på Frölunda???det han säger är ju bara taskiga saker om spelarna

Vem står i morgon?
Vem står i matchen mot Leksand?

Frölunda85: Det han skriver räcker väll som förklaring?

danoj: jo,jag förstod det,men jag tänkte på någon mer förklaring eller nåt

Fina grabbar:
det finns bara en kommentar till dig...pajas...

Frölunda85: Det var det jag menade indirekt.

danoj: vad har han för kompetens om hockey??kan ju knappast vara så bra.....

Fina grabbar: Småpojkar som du får väl inte vara uppe så här sent? Gå och lägg dig.

Kan väl dock hålla med om att uttagningen av Jensa var aningen överraskande, tycker dock inte han är dålig. Behövs nån som kan smälla på lite. Sen har han väl inte vart utvisad de senaste fem matcherna...

Fina grabbar: Hur din kompetens om hockey ligger till vet vi redan.

Fina grabbar: Han är inte alls dålig. Jag tycker att det är jättekul att han får vara med i Tre Kronor, var glad för hans skull

Fina grabbar: Håll dina åsikter för dej själv, hur kan du säga att han är dålig. När du inte ens visste vad frölunda var för 2 veckor sedan. Håll dej till golf eller nån annan sport.

Han är för dålig!
Hur kan Jens Karlsson vara med tre kronor... Han är ju dålig! Det ända han gör är att bli utvisad i matcherna.

Och att han då är med i tre kronor betydet... Att svensk hockey är dålig eller att Hardy har fått en ny hjärnblödning!

Sv: Landslagsuttagning
Patrik87: Håller inte alls med dig där. Djurgården är på väg neråt. De kommer nog inte att ha speciellt mycket publik på några år..hockeyn är död där nere.
Själv tror jag snarare att dalarna och norrlandslagen, Luleå, MoDo, Leksand och Brynäs kommer att växa och bli ännu bättre. De har redan publik och det mesta annat för att lyckas. MoDo brukar alltid föda några av de bästa spelarna.

Du säger att det snart är slut för Frölunda....Tvärtom!!!Det har precis börjat!!!Frölunda kommer bara att växa och växa. Vi kommer att bli lika framgångsrika som Färjestad och Brynäs var för några år sedan

danoj: Nu menar jag inte att DIF kommer gå om denna säsongen utan under en kanske tre års-period... De har en liksom VF djävulsk kapacitet, kan de utnytja den rätt så kommer de tillbaka ekonomiskt... Om de kan höja snittet mmm, då kan de ha en större budget, framgång föder framgång....

Klinth: Därför att FBK, HV, DIF är tre lag, alla med bättre organisationer än de du nämnde, HV och FBK har nya arenor, grym ekonomi, bra publik. FBK och HV har redan nu ett lag i klass med VF:s, det tror jag inte tex LIF har snart, däremot DIF, de kan överraska,...

Patrik87: skulle DIF gå om?
Tvivlar jag starkt på, dom har inte samma slagkraftiga lag som dom alltid har haft i år, naturligtvis har en era alltid ett slut, och sen hur vet du att alla dom lagen du räknade upp kommer att komma förbi?
Det vet du inte, utan det är vad du tror, och det är skillnad det.

Patrik87: Det du säger avseende att en era och dominans alltid har ett slut, absolut!

Men varför HV 71, FBK och DIF?
Varför inte TIK, LIF, MIF, MODO eller LHF?

SSK, BIF och LHC kan vi nog lämna därhän.

Vad gör de tre lag du nämnde farligare än de andra för VF?

Klinth: Visst förstår jag att ni VF-supporters hoppas att detta skall hålla i alla evigheter, men så kommer inte fallet att bli. Både HV, FBK, DIF komemr med tiden att komma närmare Er och tidsnog förbi.. En era och dominans har alltid ett SLUT!

MoK GG: Båda ja och nej på den. Förstår precis vad du menar, hoppas bara att du inte får rätt i dina farhågor. Ett gott betyg är det docj för spelare och för klubben. Kul för Janne oxå!!!

Patrik87: Det är väl klart att vi är glada, vem skulle inte vara det om ens unga, lovande spelare fick vara med i landslaget. 7 uttagna spelare är ju ett enormt gott betyg till både spelare och klubb.

Njuter gör vi oxå, i mängder, och det hoppas vi kunna fortsätta med framöver, hoppas att du inte är släkt med Saida eller så, för svänga hoppas vi att det inte gör.

Visst, vi har inte vunnit någonting än, och det är det väl knappast någon som påstått heller, men visst ser det lovande ut, så långt kan vi ju alla sträcka oss.

FORZA FRÖLUNDA

Men jag tycker att ni bör vara glada att så många är uttagna även ifall även jag i Er situation skulle vara mycket rädd, för skador. Men ni är inne i en "storhetsperiod", nu, dvs ni leder serien, har många unga lovande spelare, mycket publik, en offensiv hockey, också tar ni mkt poäng. Men det kan svänga snabbt. Njut så länge det VARAR!

Anledningen till mina citerationstecken över storhetsperiod var inte för att ta något ifrån Er, tvärtom jag berömmer er hela tiden, men att ni faktiskt ÄNNU inte vunnit något. Precis som Ackeström sade i tv här om veckan, vid PPV-sändningen, HV-VF!

MoK GG: Den enda vi kan vara lungna över e la Janne karlsson:)

Dragan 2k: Skulle hellre se 0 Frölundaiter i Tre Kronor just nu., Känns som stor risk att bli skadad i Baltica Cup.

Landslagsuttagning
Jaha! 7 (!!) stycken frölundaiter uttagna i landslaget inför nästa turnering. Största överraskningen är väl kanske Jens Karlsson. Kul för honom. Sedan assisterar ju också Janne Karlsson Hary i denna turnering.

Se länktips över fullständing laguttagning

Sv: Roligt att möta Er!
Patrik87: Det enda som talar emot frölunda i HV matchen på torsdag är att Frölunda är inne i en svacka men vi får la se :)

Roligt att möta Er!
Då jag bor i Göteborg men håller på HV och alltid är på plats i Scandinavium när HV spelar så är det extra roligt tycker jag. Och inte minst att möta VF. Ni har seriens i särklass mest kompletta trupp. Bästa målvaktsparet, bästa tränaren, bästa backar, och yngst och bäst forwards. HV är inte långt efter, men allt en hyffsad bit. Det brukar bli fartfyllda, jämna, och rafflande matcher, där laget med marginalerna på sin sida vinner. HV hade mkt svårt i Scandinavium tidigare, men jag hoppas att det vänt nu i och med segern med 4-3 i höstas. Jag är i alla fall säker på att vi alla som kommer se matchen komemr få ett fint min´ne, rent sagt, hockeygodis! Jag tror det är de två finalisterna som spelar på torsdag.

Tror på VF Seger, men hoppas på det motsatta!

Väl mött där!

Sv: Baltica cup
Jag tittade bara lite snabbt på text tv det var därför jag missade några. =)

Sv: Baltica cup
Becka: Du har ingen vidare koll på läget alltså. Kahnberg, Magnus JOhansson och JEns Karlsson glömde du... alltså 7 spelare.

« · 171609 · »