MoK GG: Jo,det är sant. men själv tycker jag ändå att Färjestads publiken hörs ganska bra, men jag har aldrig varit där. Men jag ska åka dit nästa match Frölunda och Färjestad spelar mot varandra där. Både HV klacken och andra klackar har nog många hat ramsor om Frölunda, så det går nog jämt upp att vi har några om dom också
Frölunda85: Klagar på trycker i scandinavium kan man faktiskt göra då det kan bli bättre men visst är det bra. Det stora arenan dödar ju en dle ljud om man säger så. Färjestad... har du vart där nångång? Har du vart där när FBK ligger undeR? Sicka medgångsupportrar och grinigare supportrar än HV71 fansen får man leta efter spm visslar och buar så fort en HV spelare ramlar. Men där brukar det vara rätt bra liv dock är sittplats lite sega i Jönköping.
Vet du varför några klagar på trycket i scandinavium??Jag tycker att vi har det bästa trycket och bästa fansen i hela elitserien. Sedan kommer Färjestad och kanske HV71
Apropå ljudnivån mot HV .. Som jag kan hålla med om var mycket bra (tufft att köra vågen, även om den kanske inte blev helt lyckad), så tyckte jag mig höra något märkligt från Goa Gubbar. Var det inte "Hata HV" ett par gånger, eller hörde jag så fel?
Om det var det så tycker jag det är lågt, inte för att jag personligen aldrig skrikit "Hata Djurgårn!" eller något liknande, utan för att Goa Gubbar är så jävla noga med att dom bara älskar..
Hörde jag fel ber jag givetvis om ursäkt redan nu. =)
I övrigt kan jag bara säga grattis till segern, sett till hela matchen var ni det bättre laget. Viss tur med domslut men sånt där jämnar ut sig i längden... Vi möts igen efter jul! Hoppas på en lika tuff match då, med lika mycket ös i Scandinavium.
Högsta ljudnivån hittills iår i Scandinavium idag. Ett Scandinavium som var sisådär halvbesatt. Mer underhållning att titta på Frölunda Hockey men mer tryck på publiken när man ser på fotboll. Tänk om den stämningen funnits i Scandinavium när VF spelar, vilken känsla...
Överlag så är Scandinavium faktiskt en arena med lysande akustik, synd bara att det inte vrålats på allvar där sedan tidiga 90-talet. Borgen mot Lule däremot var lysande som en ljudkuliss att träda in i.
FreddanVF: Nej,det gör jag inte, och det är inget att skratta åt. Så tycker du. Men jag tycker att VM är jättekul. Så sluta och klaga på det, förstör inte för andra. Alla tycker faktiskt inte som du.
70 Rodrigues: hm, du kan ju fråga mok, annars tror jag det är den restaurangen som ligger snett mittemot scandinavium, kommer bara inte ihåg vad den heter nu, hehe. Men fråga mok så går det säkert att ordna.
Hallå! Jag ska till Götet den 23/1 för att titta på matchen och jag undrar vad man går för att ta sig en bärs tillsammans med er Frölunda fans innan match, om man är välkommen vill säga? Ha en trevlig Lucia!
Party Hard: nått fel är det ju på dig iaf, och nu vet jag också vem du är, för visst hade du et tnick här för nåra dar sen? Eftersom du lägger så mycket möda på att få uppmärksamhet här så kan du inte få så mycket uppmärksamhet där hemma, hur känns det?
Frölunda85: Klarar du dig inte utan VM *gapskratt* Det är ju B-VM... Dom bästa håller ju som bäst på att spela slutspel i Stanley Cup som för övrigt är jävligt mycket roligare än VM. VM har blivit en B turnering och kommer i fortsättningen så att vara.
Piraterna: Det är väl inte offside om försvarande lag spelar in pucken i egen zon. Det har hänt massor av gånger att försvarande lag spelat in pucken i egen zon, "offside stående" spelaren fått pucken och han gjort mål. Och att det godkänts.
Party Hard: visa det i fortsättningen då och håll dig till frölunda, och håll inte på at ge pikar till olika personer, sånt uppskattas inte, bara så du vet.