Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 179312 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: bild
liepins: Historien bakom gör den ännu roligare :)

Sv: bild
danoj: Underbar=)

bild
Haha, kolla in den här bilden, bad boys i stockholm mot dif :)

Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Jajemensan! Ska bli sköj..alltid kul med bortamatcher. Faktiskt roligare än hemma nästan=)

liepins: hehehehe ska du upp på lördag?

BORÅSINDIAN: Smidigt, men det kan man göra i bilen också=)

liepins: Jag kollar matchen på lördag på tv. Så kan man ta några bärs oxå...

BORÅSINDIAN: Match på måndag ja..skum känsla att gå på hockey en måndag=)
Ingen som ska till Linköping på lördag då?

liepins: Då SKA frölunda vinna, jag längtar till måndag då jag ska och kolla när vi möter HV. det ska bli kul.

BORÅSINDIAN: Klart de vinner...de stackarna från Linköping har ju fått än mer skadeproblem nu. Kika in länktips.
Fast inte det som avgör. VF är flera klasser bättre helt enkelt.

sofia: Vi får väl hoppas att dom vinner i morgon.

liepins: fattar precis=) ska bli riktigt skönt med elitseriehockey igen nu, vi får hoppas att dom inte har ätit för mycket julmat nu bara...

Hockey igen
Så efter landskamps- och Juluppehåll är det äntligen dags för riktig hockey igen! Som man har längtat, är ju så segt att stiga upp på morgonen utan att läsa om gårdagens seger...är ju så segt att se sporten på TV utan hockey...är ju så segt...ja ni fattar!

God fortsättning!

Sv: Hockeyspel
Om ni vet vad Managerzone är för nåt så vet ni vad jag menar!

Sv: Julklappar
rayar: Ja en del fina grejer, men den bästa kommer i April=)

Sv: Julklappar
rayar: jag är väldigt nöjd med årets skörd iaf :)

Julklappar
nåå, nån som fått något gött i julklapp eller :) ?

Indian i VF: Då får du nog förklara lite närmare vad du menar...

God Jul på er alla!

Klinth: Nej jag menar inte Dream Team!

Sv: God Jul
danne147: Tack det samma

God Jul
Jag önskar alla Frölundaiter en riktigt God Jul

Sv: MATCHTRÖJA
Klinth: Tror inte det är möjligt nu det enda du kan göra är att köpa dom för 2500 i souvernir shopen. Som Liepins sade hade dom auktion om tröjor innan men det har jag inte sett på länge. Dom gamla tröjorna brukar dock gå för minst 2500 för det är vad dom kostar dock har dom en förmåga att försvinna ivög rätt snabbt om man säger så.

Sv: Tolsa och Joel kvar i VF
danoj: Under bart att få njuta av dragkedjan även nästa säsong.God jul och gott nytt år alla Frölundaiter!

dom säljer la riktiga matchtröjor i souvenirshopen ? iaf förra årets lr året innan de iofs, typ Pär Edlunds lr någon va de va.

Sv: Tolsa och Joel kvar i VF
Dragan 2k: kan inte göra annat än att hålla med, liten notis också, den tredje länken i "dragkedjan" kahnberg har kontrakt även under nästa säsong.

Tolsa och Joel kvar i VF
Gott. Så har Joel och Tolsa skrivit på för ytterligare två år. Om de stannar i Sverige och inte drar till NHL. Allt enligt den eminenta hockey reportern Henrik Leman på GP som framstår allt mer som en av Sveriges bästa hockeyjournalister.

Man kan ju gå upp till kansliet å höra med dom. Dom om några borde ju veta. Dom har ju kontakter oxå.

Klinth:

Testa hör med materialaren i laget, för det är han som har hand om påsyning utav reklam och eventuellt nya beställningar utav matchtröjor har jag för mej.. Han borde veta.

Becka: Japp, God Jul till dig och alla de andra "Goa Gubbarna"!!!

GOD JUL TILL ALLA FRÖLUNDA SPELARE OCH FANS!!!!

liepins: Jo, det vet jag att dom gör, men det hade varit kul att ha en "egen" matchtröja!!!

Indian i VF: Om du menar Dreamteam så sköts det via Aftonbladet tror jag. Dessutom är du lite sent ute....

Sv: Matchen idag
MoK GG: Vi är även bäst på att roa sverige också om man får tro AB. Cirkus o clowner o gud vet allt. Själv lägger jag min röst i clowntoppen på:

1. Wennerholm (Aftonbladet)
2. Thornéus (Aftonbladet)

Detta baserat på att jag inte tycker clowner är roliga.

Hockeyspel
Känner någon till en site där man sköter sin egna ishockeyklubb?

Sv: Indian i VF's tråd
Vad har jag gjort?

sofia: helt rätt...

Indian i VF: Om du slutar kanske dom oxå slutar...

Indian i VF's tråd
Fan va all pickar på mig!

Klinth: Vetefasen om man kan det. Vet att Brynäs fixade så man kunde beställa deras tröjor för nåra år sen, aldrig hört nåt sånt om VF dock.
De auktionerar ut tröjorna efter säsongen vet jag iaf:)

MATCHTRÖJA
Är det någon som vet hur man skall bära sig åt för att beställa en "riktig" matchtröja med all reklam på samt egen siffra och namn? Är det över huvud taget möjligt? Om det går, vad kostar det?

Sv: Goa Gubbar
rayar: hoppas han har stavat fel, för annars är det ju lixom inget att skoja om....

Sv: elitserien
danoj: Kan bara instämma. Det är seeeeeeeeeeeeegt!! Några dagar kvar nu. Den 26:e. Dubbelmöte med LHC.

elitserien
Idag är det söndag, då brukar man sitta och läsa alla matchreferat efter elitseriens matcher samt kolla på målen på comhems hemsida, men inte idag, fan va trist, vill verkligen att den ska dra igång nu igen, känns som att det fattas något på söndagar, tisdagar mm nu när det vart ledigt :)

Indian i VF: ganska imponerande att du lyckas skriva HIV 71 ist för hv 71 , jag hoppas det är ren ironi lr ?

MoK GG: hahaha... Jag hänger på en fiskdamm vill man inte missa ;)

BORÅSINDIAN: kanske blir fiskedam om vi har tur

liepins: Blir det ingen varmkorv?? =(

MoK GG: Jag är helt klart på, tänk sicka årsfester! Saft o bulle...hehe

MoK GG: Jag är inte under 7 år så jag kan inte gå med ;)

liepins: Såg han försöker dra ihop folk till sin supporterklubb.. kanske skulle gå med? Vad sägs om det?

« · 179312 · »