Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 229389 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Henke!!!!!
finne85: HENKE LUNDQVIST

Vem är det som står idag?

Sv: gott fölk!!!!
Peter72: ursäkta stavningen men jag är helt ifrån mig idag*S*längtar till matchen nu:)

Sv: om,om,om
Peter72: ja precis uppvärmingen bärjar när som hälst nu hehe
dom får gärna knäcka modo fullständigt:)

jag spelar nu*vi vill se frälunda*o högt hehe

eddie1: det kan bli så med alla kanaler. dom bara är där. skall i alla fall se matchen Live på fredag. sittandes flåt ståendes på sektion B.

Nu skall det bli gött att få se dem i alla fall. annars hade man fått gå ut på stan och hinka lite innan match. Hinkar gör man ju i alla fall. men inte lika mycket.

eddie1: du kan ju hoppas på att det blir ännu fler mål. det gör jag. bryr mig inte om tipset i fall dom vinner med 5, 6 eller 7-0.

Bara dom vinner. helst stort.

nu börjar snart uppvärmingen på isen.

Peter72: oki men det är väl tv4 på fredag eller hur??för jag har ju alla kanaler hehe o gratis*L*

Peter72: nja allt kan ju inte gå in men du kan ju hoppas på 5-0 det ger nog mest pengar..o då blir jag glad att det jag tror på inte går in hehe

eddie1: Jag har tippat på 4-0, 4-1 och 5-0. hoppas att allt går in.

eddie1: Jag är lite avis jag med men på fredag kommer jag med.

Som sagt. tur att man har TV och som visar VF också. (gratis He he).

Peter72: jag ångra mig bara att jag inte tippade idag tyvär blir nog lite sur om resultatet blir 4-1 alltså.

HENKEBUS: nu blir jag riktigt avunsjuk en del har det bra fast jag har ju tv iallafall:)

eddie1: jag tror faktiskt på samma resultat. med lite reservation för MODO´s. kan bli noll också. He He

gott fölk!!!!
Nepp,, nu är det allt dags att slita av sig slipsen. stänga av telefonen , logga ut från datorn. Utnyttja det underbara system som kallas flextid..dra på sig matchtröjan och halsduk,

Dra sig från hamnen ,, full fart till kållesseum,, dra i sig en BigM och slå sig ner på sektion B och börja vrööööla!!!

Fan va gött att ha biljett idag,,

Väl mött om en halvtimme!!!

/Bus

Peter72: ja det bör räcka jag tippar nog på 4-1 eller vad säger du??

Peter72: Gott. Snart matchstart. Barnen ska i säng. Snart ska man lägga av luren. Fram med lite öl eller cola - få se vilket och njuta av den föreställning som Frölunda om ungefär en timme kommer bjuda Modo, fansen och hockeySverige på.

eddie1: Det tror jag att dom gör. De har ju Henke bakom sig och då kan man ju tänka lite mer framåt.

Nick sätter säkert ett par pyttsar ikväll. och Kallio gör sitt första slutspelsmål. det ska nog räcka.

Det skall väl inte behövas mer eller?

Peter72: man bara längtar:)hoppas vi gör lite fler mål än sist*L*

HENKEBUS: Jag har pratat med Lotta i VF kansli. medlemmar går före allmänheten. samt seriebiljettsinnehavare har också förtur.

Det är allt tur att man är medlem.

Nu är det bara 1 timme och 20 minuter kvar till matchstart.

Hua. :))

frölundaindian:

inte mer än rätt,,, man skall väll ha lite credit för degen man bidrar med,,,,

HENKEBUS: Ja tror att det är som du sa och jag hoppas det oxå jag tillhör inte allmänheten :))

Sv: musik och "disco"
frölundaindian: man kan ju bara hoppas på det :)

mysmi: ska du se Sm-Finalen ??

om,om,om
om,,,, och jag vet att det inte är så troligt,, men OM modo skulle lyckas med konststycket att besegra VF i matchen ikväll eller på onsdag,, är det någon som vet hur biljetter kommer att släppas,,,
är det någon idé att ta med långkalsonger och mössa och spendera natten utanför biljettkassan eller är det medlemmar först, allmänhet sen??

HENKEBUS: det tror jag oxå,

när jag gick på kvarten på VM så var det mycket slipsgubbar som bara satt där som statyer......undrar varför de går dit, det verkar ju nästan inte som de tyckte det var kul.........

Los Lobos: Jag försäkrar dig att din skepticism är ogrundad i detta all. Troooo mig...=)

Linnea: JA, är han lika bra i dag så vinner vi med 3-0 annars 3-1 :))

frölundaindian: Precis. Önsketänkande går ju...Det är väl bara i deras dagdrömmar de vonner...hehehe..

Linnea: Bilhandlare - jag är skeptisk. ;)

Los Lobos: eller nogån MODO supporter som "VILLE" att det skulle vara så :))

Los Lobos: Fast det är inga kostymgubbar kan jag lova. Nu snackar vi bilhandlare och åkeri-folk. De som glider in på banken i blåställ och smit till armhålorna. Så jag ska nog få igpng de. Don´t you eorry baby, I´m an expert!=)

Linnea:

det är lysande det sickan,,, lysande!!
;-)

Linnea: Njaaa, det är ju oftast denna typ av 'företagskunder' som drar ner stämningen i arenorna. Gratisbiljetter, för mycket dricka innan och ett oftast ganska stort ointresse för aktuell match... Gå på Opalen i stället - det gillar gubbarna bättre - och låt hockeyfansen få biljetterna.

Los Lobos: Säkert nån överlöpare som inte kunde hålla tassarna i styr...=)

MoK GG:
Lyssnade just på Radiosporten 16:03 och de sa ingenting om att Henke skulle vara sjuk Troligen bara skitsnack...

HENKEBUS: när v ändå är inne på ämnet, så ska jag med 15 av våra kunder på matchen idag. och det blir matchtröja och skikande så det står härliga till. Strunt samma om det är företagskunder eller inte=) Är man på slutspelshockey så är man=)

mysmi:

men då kan inte jag varit där,,,,,

Om de sk "slipsgubbarna" kunde göra en halv mollbärgare och slänga slipsen,, eller göra som jag tänker,, dra över en välkänd röd tröja med reklam på samt en halsduk och börja gapa så kan vi nog klara oss ruggigt bra utan musik idag,,,!!

Hoppas vf får vila!
Det skulle vara riktigt skönt om vi kunde göra slut på kvarten FORT så att vf hinner vila upp sig innan SEMINA börjar te x 4-0 m ot Modo ochtyp luleå timrå bli 3-4 alltså cirka en veckas vilo läge för våra HJÄLTAR

Jag ser att ni fortfarande går och väntar på kvartsfinal 1 (se ovan). Det verkar vara tungt att leva med favoritskapet... =))

remes: fast jag tycker att de var lite kass på det när jag var där sist

mysmi: Goa Gubbar får väll dra igång folket... =)

HENKEBUS: kommer publiken igån utan musiken då?

musik och "disco"
vad tror ni, gubbar och gummor,, tror ni att de ansvariga för arrangemanget ikväll låter musiken tystna eller drar de på i den vanliga disco stilen,,,

vore skönt om det var publiken som fick skapa stämningen i arenan ikväll,,,,

skalpjägaren: Vart står det att läsa att Henke är sjuk nånstans? Frölundas officiella sida säger att laget är intakt.... men det skrevs 09:30 imorse.

Sv: Countdown...
Dragan 2k: Ja kompisarna här uppe börjar bli lite galna på mitt frölunda snack nu! de ska bli gött å komma hem å sätta sig framför tv:n... =) men skulle ju hellre va i scandinavium idag! =)

Countdown...
Mindra än fyra timmar kvar. Adrenalinet på topp. Spänningen. Hmm. Hockey är bäst under slutspel. När det första man tänker på när man vaknar och det sista man tänker på när man går och lägger sig är Frölunda-Modo då vet man. Då vet man är fullständigt tokig.

remes: Exakt, och med tanke på hur bra backarna dessutom är så borde det ju inte bli några problem... oavsett målvakt...

skalpjägaren: ne det stämmer ju, för det var väldigt bra defensivt spel i lördags.. men men visst gjorde henke bra många underbara räddningar!

Dragan 2k: Visst är det synd om nu henke skulle vara sjuk, för han är ju otroligt bra, men å andra sidan har vi en till mkt bra målvakt i Norrena så jag är ju inte direkt oroligt...

danoj: Hmmm. Inte ska man vara orolig ifall Henke skulle vara sjuk. Först ska man oroa sig för att Modo kommer in i Frölundas zon och det kommer inte att hända ikväll. Skämt åsido så är väl Norrena känd för att vara en riktigt bra slutspelsmålvakt.

Är fullständingt övertygad om att det inte spelar någon roll vem som vaktar kassen ikväll. Andra nollan kommer ikväll.

« · 229389 · »