eddie1: det kan bli så med alla kanaler. dom bara är där. skall i alla fall se matchen Live på fredag. sittandes flåt ståendes på sektion B.
Nu skall det bli gött att få se dem i alla fall. annars hade man fått gå ut på stan och hinka lite innan match. Hinkar gör man ju i alla fall. men inte lika mycket.
Nepp,, nu är det allt dags att slita av sig slipsen. stänga av telefonen , logga ut från datorn. Utnyttja det underbara system som kallas flextid..dra på sig matchtröjan och halsduk,
Dra sig från hamnen ,, full fart till kållesseum,, dra i sig en BigM och slå sig ner på sektion B och börja vrööööla!!!
Peter72: Gott. Snart matchstart. Barnen ska i säng. Snart ska man lägga av luren. Fram med lite öl eller cola - få se vilket och njuta av den föreställning som Frölunda om ungefär en timme kommer bjuda Modo, fansen och hockeySverige på.
om,,,, och jag vet att det inte är så troligt,, men OM modo skulle lyckas med konststycket att besegra VF i matchen ikväll eller på onsdag,, är det någon som vet hur biljetter kommer att släppas,,, är det någon idé att ta med långkalsonger och mössa och spendera natten utanför biljettkassan eller är det medlemmar först, allmänhet sen??
när jag gick på kvarten på VM så var det mycket slipsgubbar som bara satt där som statyer......undrar varför de går dit, det verkar ju nästan inte som de tyckte det var kul.........
Los Lobos: Fast det är inga kostymgubbar kan jag lova. Nu snackar vi bilhandlare och åkeri-folk. De som glider in på banken i blåställ och smit till armhålorna. Så jag ska nog få igpng de. Don´t you eorry baby, I´m an expert!=)
Linnea: Njaaa, det är ju oftast denna typ av 'företagskunder' som drar ner stämningen i arenorna. Gratisbiljetter, för mycket dricka innan och ett oftast ganska stort ointresse för aktuell match... Gå på Opalen i stället - det gillar gubbarna bättre - och låt hockeyfansen få biljetterna.
HENKEBUS: när v ändå är inne på ämnet, så ska jag med 15 av våra kunder på matchen idag. och det blir matchtröja och skikande så det står härliga till. Strunt samma om det är företagskunder eller inte=) Är man på slutspelshockey så är man=)
Om de sk "slipsgubbarna" kunde göra en halv mollbärgare och slänga slipsen,, eller göra som jag tänker,, dra över en välkänd röd tröja med reklam på samt en halsduk och börja gapa så kan vi nog klara oss ruggigt bra utan musik idag,,,!!
Det skulle vara riktigt skönt om vi kunde göra slut på kvarten FORT så att vf hinner vila upp sig innan SEMINA börjar te x 4-0 m ot Modo ochtyp luleå timrå bli 3-4 alltså cirka en veckas vilo läge för våra HJÄLTAR
Dragan 2k: Ja kompisarna här uppe börjar bli lite galna på mitt frölunda snack nu! de ska bli gött å komma hem å sätta sig framför tv:n... =) men skulle ju hellre va i scandinavium idag! =)
Mindra än fyra timmar kvar. Adrenalinet på topp. Spänningen. Hmm. Hockey är bäst under slutspel. När det första man tänker på när man vaknar och det sista man tänker på när man går och lägger sig är Frölunda-Modo då vet man. Då vet man är fullständigt tokig.
Dragan 2k: Visst är det synd om nu henke skulle vara sjuk, för han är ju otroligt bra, men å andra sidan har vi en till mkt bra målvakt i Norrena så jag är ju inte direkt oroligt...
danoj: Hmmm. Inte ska man vara orolig ifall Henke skulle vara sjuk. Först ska man oroa sig för att Modo kommer in i Frölundas zon och det kommer inte att hända ikväll. Skämt åsido så är väl Norrena känd för att vara en riktigt bra slutspelsmålvakt.
Är fullständingt övertygad om att det inte spelar någon roll vem som vaktar kassen ikväll. Andra nollan kommer ikväll.