Match på en måndag, känns lite ovanligt tycker jag.
Nåja, hur som helst så blir det fullt ös ikväll. Synd att jag inte har någon biljett men tur i oturen så har jag blivit sjuk så jag hade inte kunnat åka ändå. Och sist gång jag såg MODO i Scandinavium så vann dom så jag skall hålla mig därifrån.
Men till alla Ni som skall dit, tjoa och ropa för mig också.
Var hemma i småland och hörde ett resultat från någon kvalmatch i hockey,, missade vilken nivå det var på men ett lag hade fått 28 tvåminutare,, samt ett antal 10 minuters,,
Men sen slog det mig att det måste varit leksand de menade!!
skalpjägaren: Ni grejar detta enkelt. 3-0, som ett tips. Jag undrar vad som hänt Dragkedjan det är inte så mycket de producerar sista tiden bortsett att Kahnberg var sjuk senast.
danoj: Ja, det är ju skönt att man är medlem iaf så att man har någon form av förtur till kommande biljetter... Bara att bita i det sura äpplet och härda ut :)
skalpjägaren: hehe, har biljett till fredagen också :) Timmarna fram till matchen kommer ju att gå jättesegt nu, men bara att bita ihop, den som väntar på nått got..:)
Bara 10,5 timme kvar till nedsläpp. Ikväll kommer frölunda att visa vart skåpet ska stå. Kahnberg är tillbaka så dragkedjan är intakt, detta skapar stabilitet ikedjorna eftersom kallio och johnson fick alternera i 2'a kedjan förra matchen. Sen fortsätter väggen lundkvist i målet.
Fram med ångvälten. Nu är det enda som gäller fram till mitten av april full fart. Full fart ända in i kaklet, som Tommy hade sagt. Ingen pardon ska lämnas åt fienden. Inte när The Big Red Machine ryckar fram över slagfältet. Här ska härskas och det är nu det måste börja. I Kålleseum likt Gladiatorer ska dom slåss för Guld. Blod, svett och tårar ska flöda... Glädjetårar i triumfens ögonblick!
Peter72: Japp precis din jargong är det i Frölunda laget med förhoppningsvis..(måhända undermedvetet) Oh det är därför jag tror och hoppas att den här kvartsfinalserien lever mer den här tiden imorrnkväll än den gör just nu.
Peter72: ingen aning. I tidning och av Canal plus sa man influensa vilket jag tycker låter som en veckosjukdom asså tar en vecka att gå ur kroppen. Men Conny sa ju förkylning vem vet? Men det var något ljushuvud på MODOhockey.se som sa att dragkedjan var överskattad och att Frölunda var allmänt kassa. Men han glömde nog att Modo nollades ;o)
radiosaigon: kan dom göra mål?? Jag menar väggen slår ni inte hål på så lätt. MODO kommer bara att titta och stå med munnen öppen av beundran när VF sätter igång med sitt underbara spel. Alla bara jublar(pirro bara småler). Wernblom står och hänger vid kassen och snackar skit i allmänhet med Henke. MODO vet redan att matchen är förlorad. 2:15 in i första perioden. :)))
FreddanVF: Är det någon som vet om Kahnberg spelar i morgon? hoppas att dragkedjan är komplett när MODO kommer ner. då skall det bli åka av. VF står för underhållningen och MODO tar emot den.
Peter72: Jo jag såg lite vasalopp idag. Därför tyckte jag att masen kunde dra i sig lite och hålla tyst ett tag. Ingen här inne är väl ändå intresserad av vad en Leksing har att säga i nuläget.
FreddanVF: Såg du vasaloppet idag freddan? jag tyckte jag såg flera MoDospelare i spåret. dom gjorde inget särskilt mer än att slörpa i sig blåbärssoppa.
Nåja, hur som helst så blir det fullt ös ikväll. Synd att jag inte har någon biljett men tur i oturen så har jag blivit sjuk så jag hade inte kunnat åka ändå.
Och sist gång jag såg MODO i Scandinavium så vann dom så jag skall hålla mig därifrån.
Men till alla Ni som skall dit, tjoa och ropa för mig också.