liepins: Rhodin...verkade fruktansvärt sugen på att spela hockey igen och var bäst under träningen...låter som ljuv musik =)
Lite info om mästarna!!!
253117 · Nästa » Till forumet
Sv: Lite info om mästarna!!!
Ska hälsa från gud....som befinner sig i Sundsvall.......han gratulerar oss till SM-GULDET :-/........han måste mena J20:s SM-GULD då eller ;)
Lite info om mästarna!!!
Ville bara säga att Hyvönen sköt sönder Wally´s handske på träning...tror han pytsar en puck eller två i finalen....=)