Som sagts tidigare vill Conny antagligen vänta med att sätta in Jönfeldt tills lagets spel stabiliserats. Matchen igår gav positiva besked på den fronten och ett inhopp torde vara ganska nära förestående. Kanske hemma mot Malmö den 30:e?
Mange
309390 · Nästa » Till forumet
Sv: Mange
Danne_L: Det som var så fantastiskt förra säsongen var att ingen av supermålvakterna var säkra på att få behålla sin plats. Det borde rimligtvis vara stenhård konkurrens i de olika lagdelarna. Vi ser att det är det hos övriga delar i laget. Steen numera center i förstakedjan...återstår att se hur länge och JJ nerflyttad.
I nuläget finns det inget alternativ gällande målvaktspositionen. Inte för att Henke har spelat dåligt eller så men nu vet han att det inte spelar någon roll eftersom man säkerligen ogärna slänger in Jöhnfeldt istället. Men jag håller med. Jag skulle hemskt gärna vilja se hur det går för Jöhnfeldt i elitserien.
I nuläget finns det inget alternativ gällande målvaktspositionen. Inte för att Henke har spelat dåligt eller så men nu vet han att det inte spelar någon roll eftersom man säkerligen ogärna slänger in Jöhnfeldt istället. Men jag håller med. Jag skulle hemskt gärna vilja se hur det går för Jöhnfeldt i elitserien.
Sv: Mange
Danne_L: Tänk om man kunde få hem Mange också. Snacka om backbesättning. Få se här:
A-J, Acke, Alavaara, Eronen, Kakko, Sundin, Mange. Hehe 3 backpar av högsta elitserieklass och en alternerande landslagsback som hoppar in lite varsomhelst. Hoppas Hoppas Hoppas...Men man blir väl lika nerslagen sedan när förhoppningarna byggts upp.
A-J, Acke, Alavaara, Eronen, Kakko, Sundin, Mange. Hehe 3 backpar av högsta elitserieklass och en alternerande landslagsback som hoppar in lite varsomhelst. Hoppas Hoppas Hoppas...Men man blir väl lika nerslagen sedan när förhoppningarna byggts upp.
Sv: Mange
Danne_L: Aha. Det är samma artikel där Wennerholm gör sin fina artikelresa genom Sverige.
"Lördag eftermiddag i Göteborg, omgång elva i elitserien och Frölunda-Brynäs på isen.
Då kommer det fantastiska 11 814 åskådare och fyller Scandinavium.
I Göteborg har ingen hört talas om serielunk.
Här är det fest varje omgång."
Och festen bara fortsätter.
Fråga: Skrivs det någonsin något negativt om Frölunda något mer? Antagligen inte och berättigat så
"Lördag eftermiddag i Göteborg, omgång elva i elitserien och Frölunda-Brynäs på isen.
Då kommer det fantastiska 11 814 åskådare och fyller Scandinavium.
I Göteborg har ingen hört talas om serielunk.
Här är det fest varje omgång."
Och festen bara fortsätter.
Fråga: Skrivs det någonsin något negativt om Frölunda något mer? Antagligen inte och berättigat så