mysmi: Jajamensan, man ska passa sig för dom stora elefanterna :))
Matchen i kväll
246802 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchen i kväll
Klinth: Rätt av dig - har tyvärr inte fått haft den stora äran att träffa gudinnan ännu, men jag kan nog tänka mig att hon är betydligt smäckrare än vad gud är ;)
Själv så är jag väl lite sådäringa halvreligös men nån gud tror jag definitivt inte på - undrar om denna gud igenkligen finns? Alla vet vem han är men ingen har sett honom.
Själv så är jag väl lite sådäringa halvreligös men nån gud tror jag definitivt inte på - undrar om denna gud igenkligen finns? Alla vet vem han är men ingen har sett honom.
Sv: Matchen i kväll
mike66: Då är det ju inte Gud utan Gudinnan hon ska passa sig för. Sedan så ha vi sett skenande bufflar förr i vilda västern, så det så ;-)
Sv: Matchen i kväll
mysmi: Ett hett tips från mig till dig - passa dig för gud. 192 cm lång och 150 kg väger han säkert nu för sist när jag träffade drummeln så vägde han 115 kg. Och sedan så är han ju TIK:are också och dom är inte att leka med. Då kan du ju tänka vad som händer om han får fria tyglar att jaga VF-brudar på Avenyn - du blir mosad i alla fall av frugan hans ;)
Sv: Matchen i kväll
mike66: ursäkta min stavning :) TIMRÅs gästbok dårå :-/
bussa gud på mig? ja, kunde kanske va trevligt ;)
bussa gud på mig? ja, kunde kanske va trevligt ;)
Sv: Matchen i kväll
mysmi: Håll dig i skinnet för annars så bussar jag gud påre ;)
Och förresten så är detta VF:s gb och inte timsås hockeyförening - var kommer dom ifrån?
Och förresten så är detta VF:s gb och inte timsås hockeyförening - var kommer dom ifrån?
Sv: Matchen i kväll
mysmi: timsås?? Ni får väl lägga er i den djupa konversationen om Timrås Internationella intresse! :))
Själv såg jag ingen med VF tröja i hela Thailand.
Tips ikväll: Nåt lag får stryk!
Själv såg jag ingen med VF tröja i hela Thailand.
Tips ikväll: Nåt lag får stryk!
Sv: Matchen i kväll
matsby: Nä tyvärr! Jag kikade men däremot en massa folk som sökte upp mig pga min Red Machine T-shirt!
Timrå är populära även internationellt!
Timrå rules all over the world!
Timrå är populära även internationellt!
Timrå rules all over the world!
Sv: Matchen i kväll
rådbjer:
När du passerade krabi, såg du ingen longtailbåt chaufför som hade en röd t-shirt som det stod TIK on tour på då?
(fast han hade den förstås under sin blåa väst)
När du passerade krabi, såg du ingen longtailbåt chaufför som hade en röd t-shirt som det stod TIK on tour på då?
(fast han hade den förstås under sin blåa väst)
Sv: Matchen i kväll
mike66: Du är la för goo!!!
Jaså det är MAX som gäller ? Själv har man käkat nudlar o ris o druckit mekong whisky så det står en upp i halsen!
Så nu pissas det riktigt surt!
VF är varmt välkomna! :))
Se till att ha regnsställ!
Jaså det är MAX som gäller ? Själv har man käkat nudlar o ris o druckit mekong whisky så det står en upp i halsen!
Så nu pissas det riktigt surt!
VF är varmt välkomna! :))
Se till att ha regnsställ!
Sv: Matchen i kväll
rådbjer: Det är riktigt - nästan så att man blir lite stolt när man ser att du tar kommandot direkt på gästböckerna ;) Har också alldeles nyss fått veta att ett gäng GötLaBorgare passerat Fagersta - snart sitter dom på MAX i Sundsvall och frozzar!
Sv: Matchen i kväll
mysmi: Det är bättre att kasta vatten på er än på domaren ;) tvätta munnen på mig? *fnys*
Sv: Matchen i kväll
mike66: Katarr katarr, som du märker ger jag mig in i hetluften på en gång!
Jag är ju van nu :)))
Jag är ju van nu :)))
Sv: Matchen i kväll
Med tanke på förra matchen så tycker jag att Timrå skulle haft utvisning pga att Kapanen kastade vatten på domaren
Matchen i kväll
Om Frölunda spelar så bra som dom kan kommer dom lungt att vinna ikväll men annars får dom svårt och dom får absolut inte spela som i tisdags!!!