mattias - 74: Lugnt. Han verkar spela imorgon trots olyckan idag.
Salooo
704183 · Nästa » Till forumet
Sv: Salooo
Dragan 2k: Jag som trodde att det var något liknande: "Efter att Dragan med posse besökt senaste isträningen fick spelarna fly hals över huvud då fläktarna inte klarade av att ta undan all cigarrök."
Tomi Kallio sa: - Di där jävla storpamparna som tror di kan komma hit och bete sig som di vill. Nä, skicka de på tacklingsträning med Oduya.
Tomi Kallio sa: - Di där jävla storpamparna som tror di kan komma hit och bete sig som di vill. Nä, skicka de på tacklingsträning med Oduya.
Salooo
Det har ju snackats tidigare om att Salo kommer förlänga med Frölunda nu skriver Expressen lite om det. O efter hans slutspel så lär dte ju säkerligen bli så. Bara hoppas han kan skola in Gistedt bra och hålla måttet ännu ett år.