Södertälje - Frölunda
1220460 · Nästa » Till forumet
Sv: Södertälje - Frölunda
Sannes: Hehe ja man ska aldrig säga att nåt ser bra ut eller så. Nu verkar dom kämpa lite... Hoppas på en kvittering nu!
Sv: Södertälje - Frölunda
JBlom: Tror inte att de gör det, känns väldigt sömnigt och vimsigt tycker jag.
Lovar att jag aldrig mer skall säga att det ser stabilt ut.
Lovar att jag aldrig mer skall säga att det ser stabilt ut.
Sv: Södertälje - Frölunda
JBlom: Som jag skrev känns stabilt. Fredrik var kung i måndags, ikväll är det Bäckman som har den rollen....hittills är väl kanske bäst att tillägga... :)
Sv: Södertälje - Frölunda
Letade upp en gammal matchtråd, då jag tyckte det var lite onödigt att starta en ny.
Får se om det dyker upp några fler som skriver här ikväll eller om jag får hålla låda själv....
Jag hade inte en tanke på att det var hockey ikväll, var ju några släktforskningssaker jag skulle göra i afton, inte se på hockey....
Sv: Södertälje - Frölunda
JBlom: Jo, det får man vara tacksam för. Men det är mot SSK, det...
Ska våren bli rolig så ska dom lyckas så här bra mot betydligt bättre lag framöver...
Men, men, vi får vara glad för 3 poäng och hoppet om ett slutspel innan vi kan prata om kul fram i vår ;-)
Ska våren bli rolig så ska dom lyckas så här bra mot betydligt bättre lag framöver...
Men, men, vi får vara glad för 3 poäng och hoppet om ett slutspel innan vi kan prata om kul fram i vår ;-)
Sv: Södertälje - Frölunda
Klinth: Ja Honken kan vi nog tacka flera ggr om för denna säsong.
Men det går bra idag för laget iallafall. :)
4-1 Kallio!
Men det går bra idag för laget iallafall. :)
4-1 Kallio!
Sv: Södertälje - Frölunda
Om dom bara kunde ta sig in från sarghörnen och gå mer på mål...
Och spela mer rejält i egen zon. Tacka gud för Honken!!!
Och spela mer rejält i egen zon. Tacka gud för Honken!!!
Sv: Södertälje - Frölunda
Inte för att jag ser matchen (lyssnar på websporten, sjukt kass) men vi verkar ha flyt med målen idag. :)
Sv: Södertälje - Frölunda
okej den här matchen tror ja att frölunda vinner med 3-5.
Frölunda kan skjuta många skott men de gäller att få in pucken i mål också
hoppas på mer vassa avslut nu :)
Frölunda kan skjuta många skott men de gäller att få in pucken i mål också
hoppas på mer vassa avslut nu :)
Sv: Södertälje - Frölunda
Linnea:Pricis vad jag räknade med att du skulle göra , och segern blir MERA övertygande än vad jag skrev i förra inlägget :2 - 5 .
Sv: Södertälje - Frölunda
Alisandali: Achtung, achtung.. Då snor jag ditt resultat bara för att du påpekade det för mig. =) 2-3. Heja Frölunda!=)
Sv: Södertälje - Frölunda
Linnea:
2-4 tror jag nog att Klinth snodde i trådstarten , så du får nog hitta nått annat resultat .
Själv så drar jag till med en övertygande 2-3 seger för Frölunda
2-4 tror jag nog att Klinth snodde i trådstarten , så du får nog hitta nått annat resultat .
Själv så drar jag till med en övertygande 2-3 seger för Frölunda
Södertälje - Frölunda
Hmm... Frånsett en rutten förstaperiod mot Luleå så gjorde man en ganska bra insats mot ett defensivt och bra lag på bortais.
Kan man hoppa över att ge bort 3 mål tidigt i matchen så kanske det kan bli 3 poäng mot Södertälje.
Jag tippar 2-4
Kan man hoppa över att ge bort 3 mål tidigt i matchen så kanske det kan bli 3 poäng mot Södertälje.
Jag tippar 2-4