Peter72: Det kanske var födelsedagstårtan som satte sig på tvären...hemska tanke..
Stå plats i scandinavium
228920 · Nästa » Till forumet
Sv: Stå plats i scandinavium
ribba9: Kanske var en hemlig modoit som hackade sig in på radions frekvens och strör lite dumma rykten ;)
Sv: Stå plats i scandinavium
Peter72: på hemsidan står det att henke ska stå...men det kanske stämmer.....
Sv: Stå plats i scandinavium
HENKEBUS: Jag hörde det på radion för en 20 minuter sedan. vet ej om detta är sant. men hoppas på det bästa
Sv: Stå plats i scandinavium
ribba9: Hörde att Henke var sjuk och Norrena skulle stå i kväll stämmer detta?
Sv: Stå plats i scandinavium
ribba9: Enligt frolundaindians.com så finns det 130 biljetter lediga till i kväll.
Sv: Stå plats i scandinavium
ribba9: Tyvärr kan jag inte sektionsnamnen utantill men det stämmer som du säger.