Lika bra att dra igång tråden nu annars e la risken man glömmer av det. Nära sist i HV mängder av skott men bara ett slank in. Ser bättre o stabilare ut men kan vi rå på TIK i toppen? Ja visst kan vi det nu ser vi till att vinna med dom med uddamålet som dom är så vana vid. 3-2 till Frölunda således.
TIK - VF
« Föregående · 776314 Till forumet
Sv: TIK - VF
mangan: Åker ni ihop?
Danne_l @ Elevatornobody Igår kl. 22:34 och ditt
mangan @ Mölnlycke Idag kl. 02:21
Isåfall, kör ni trådlöst i bilen??? Annars startar ni knackigt men nästan 4 timmar från Hisingen till Mölnlycke...??? Sen om Danne_l hämtar upp dig i Mölnlycke då kör ni sedan 40 + E4??? Fel, ni måste då vända om och köra Örebro - Västerås - Gävle. Passa er för Örebro - Gävle över Dalarna för den e kortare men kass.... Kör ni rätt det då blir det 782,876 km fin och bra väg till E-On arenas fina parkering....
Lycka till...
Må bästa laget vinna.......:-)
Danne_l @ Elevatornobody Igår kl. 22:34 och ditt
mangan @ Mölnlycke Idag kl. 02:21
Isåfall, kör ni trådlöst i bilen??? Annars startar ni knackigt men nästan 4 timmar från Hisingen till Mölnlycke...??? Sen om Danne_l hämtar upp dig i Mölnlycke då kör ni sedan 40 + E4??? Fel, ni måste då vända om och köra Örebro - Västerås - Gävle. Passa er för Örebro - Gävle över Dalarna för den e kortare men kass.... Kör ni rätt det då blir det 782,876 km fin och bra väg till E-On arenas fina parkering....
Lycka till...
Må bästa laget vinna.......:-)
Frisco: Å jag kunde inte låta bli vägavstånd på www.hitta.se/PlaceDistance.aspx så jag kollade lite och enligt den då....
Gbg - Svall = 723 km
Gbg - Örebro - Västerås - Gävle - Svall = 735 km, bästa vägen according to me...
Gbg - Örebro - Gävle - Svall = 730 km
Gbg - Sthlm - Svall = 849 km
Hmmm, "raka vägen" är alltså närmast.....;-)
Välkomna då da.....
Gbg - Svall = 723 km
Gbg - Örebro - Västerås - Gävle - Svall = 735 km, bästa vägen according to me...
Gbg - Örebro - Gävle - Svall = 730 km
Gbg - Sthlm - Svall = 849 km
Hmmm, "raka vägen" är alltså närmast.....;-)
Välkomna då da.....
piff:Timrå var alldeles för bra,frölunda hängde inte alls med i svängarna när Timrå trampade upp farten.Sen kör ju också Timrå över många spelare i frölunda på ren tyngd när det blev närkamper.Tycker att frölunda har för dåliga backar dom såg mycket sega ut,osså mycket slarviga i uppspelen!salo kunde inte göra så mycket åt målen,har för lite hjälp!som jag ser det så måste hela laget börja jobba mycket hårdare på isen då menar jag att alla femmor måste gå in å göra skitjobbet!
« Föregående · 776314