Peter72: med tanke på att modo måste köra för fullt idag så öppnar det för vassa VF kontringar o bara henke är på topp så blir det vinst idag:)
uppladdning
231544 · Nästa » Till forumet
Sv: uppladdning
eddie1: Det är ett klart avbräck att Nicke inte är med. men jag tror inte att VF står och faller med honom. Nu är det dags för alla de andra att ta steget fram och visa lite kyla i avslutningarna. T ex Kallio!
Det känns faktiskt som om dom kommer att vinna idag. har kännt mig lugn hela dagen. En gött omen hoppas jag.
Det känns faktiskt som om dom kommer att vinna idag. har kännt mig lugn hela dagen. En gött omen hoppas jag.
Sv: uppladdning
Peter72: inte långt kvar nu får inte VF sumpa det här bara:)synd att nicke inte är med idag..
Sv: uppladdning
Tjena har just pratat lite med MODOiter. en del tror att vi går vidare och kommer att få möta Timrå i semi. ja du det blir långa resor igen då. men vad gör det. timrå har haft sitt roliga. nu är det vår tur.
2 och en halvtimme kvar till match. nu åker bärsen fram.
2 och en halvtimme kvar till match. nu åker bärsen fram.
Sv: uppladdning
frölundaindian:
OK,,, glimmrande det,, men jag knegade på engelbrektsgatan innan bolaget jag var på kursade, så jag hittar bra i kvarteren där,,
OK,,, glimmrande det,, men jag knegade på engelbrektsgatan innan bolaget jag var på kursade, så jag hittar bra i kvarteren där,,
Sv: uppladdning
HENKEBUS: På bertzeli gatan ta spårvagnen rfån drottnigtorget eller dylikt all som går via kors vägen funkar även 8,5,7.an funkar
Sv: uppladdning
frölundaindian:
stage door,, ska lägga det på minnet,, får ta med mig en polare från jönköping dit då (inbiten vf supporter som en annan) så att han får lära sig lite riktigt tjôt då...
stage door,, ska lägga det på minnet,, får ta med mig en polare från jönköping dit då (inbiten vf supporter som en annan) så att han får lära sig lite riktigt tjôt då...
Sv: uppladdning
HENKEBUS: Stage Door eller jamesons pub har väl lite folk vad jag vet medn Stage door e nog bäst!