Frölunda HC

60402 inlägg · 3400 ämnen

VF-DIF

« · 128681 Till forumet

VF-DIF
Oj Oj Oj jag har alltid sagt att frölunda är det bästa laget och med Lundqvist i målet så kan det gå långt!!!
Kommentera

Sv: VF-DIF
wasich: Grattis!

// trogen Djurgårdare
Kommentera

F-n vad underbart... Sånt här vill man se mer av, synd bara att man inte kunde närvara...
Kommentera

Gött att vi krossade 08-orna. Men var f-n var publiken? 7808?!? mot DIF? Trots seger senast?
Kommentera

kan man inte beställa hem matchen luleå-frölunda imorrn? Jag hittar inte den matchen i tablån.
Kommentera

danne147: Tja, med tanke på att biljettpriset höjts med ca 80%, lägg därtill att DIF inte har spelat speciellt övertygande hittills, i snitt 0,8 mål/match...? Vem vill se ett lag som inte kan spräcka nolllan ens en gång?
Men jag håller med dig, DIF är ett klassiskt lag, så 7800 är under all kritik...
Kommentera

danoj: nix, inte om du menar elitserien 1 & 2, skulle oxå vilja beställa den=( menmen, radio och text-tv får det bli=)
Kommentera

sofia: funkar alltid lika bra...;)
Kommentera

skalpjägaren: precis=)
Kommentera

skalpjägaren: Det blir så när dte är många hemma matcher, matcher går på TV, fotbollen håller fortfarande på.. det drar alltid ner snittet något.
Kommentera

MoK GG: Läste att Carnbäck tyckte att det var alldeles för många matcher, och jag håller nog med honom. Runt 2 matcher per lag skulle nog vara lagom, en hemma- och en bortamatch. Ingen kritik mot TIK eller så, men att gå och se dem 2 ggr hemma varje säsong är ju inte så jätteunderhållande, speciellt inte när det är såpass dyrt...
Kommentera

skalpjägaren: Men om det blir mindre matcher blir det säkert dyrare att gå på hockey.. Så jag tycker det är bra.. plus att det ofta är matcher att titta på.
Kommentera

Gizaro: Klart det är kul med många matcher, men ibland kan det bli lite för mycket av det goda så att säga...
När det dessutom är tillräckligt dyrt ändå, så har man som sagt ingen större lust att gå och se bottenlag spela grishockey, där Frölunda ändå är garanterad vinst. Om de nu höjde priserna vid färre matcher, så tror jag nog att det skulle jämna ut sig med tanke på dagens priser...
Kommentera

« · 128681