Vi kommer att få möta MoDo!
223777 · Nästa » Till forumet
Sv: Vi kommer att få möta MoDo!
Kikkoman: Äh, varför har Modo vunnit mot oss i tidigare SLUTSPEL jo för att dom har varit bättre hela säsongen,
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
Vi kommer att få möta MoDo!
Och då tror jag att chansen är stor att vi kommer att åka ut ur sm slutspelet...
Men får vi möta Leksand, så kommer vi att slå ut dom. Men då har vi säkert skador efter dom matcherna.
Så jag hoppas att Södertälje kvitterar så att vi kan vinna och gå vidare utan skador.
Men får vi möta Leksand, så kommer vi att slå ut dom. Men då har vi säkert skador efter dom matcherna.
Så jag hoppas att Södertälje kvitterar så att vi kan vinna och gå vidare utan skador.
Leksand leder med 2-0 och drar på sig en utvisning, varför är man inte förvånad? men klart att det blir leksand nu...