Frölunda - "Flames"
« Föregående · 329223 Till forumet
Sv: Frölunda - "Flames"
danoj: Gruvlig revansch blir det väl egentligen inte förrän vi slår dem med samma siffror som de slog oss. Minst 5-0 således. Bara en tanke.....
Sv: Frölunda - "Flames"
mangan:
Hmm, får skylla på att jag är nyvaken , "Härlig revansch dårå" :)
Hmm, får skylla på att jag är nyvaken , "Härlig revansch dårå" :)
« Föregående · 329223
Att vinna fot HV borta och sakna en av våra absolut viktigaste spelare i Niemi, och dessutom kunna resa sig och vinna efter vad vissa HV sympatisörer kallar "årets upphämtning" (den riktiga årets upphämtning kom mot Leksand och inget annat) tyder på styrka och moral!
"The Flames" kommer inte att ha något att hämta i Göteborg, så mitt tips stannar vid komfortabla 5-1.