In med Norrena
« Föregående · 245185 Till forumet
Sv: In med Norrena
danoj: Kapanen är ilsken av sig. Fin kommentar om att Kallio inte klarade NHL för att han filmade för mycket. Nåt att prata om på landslagssamlingarna inför VM...
Sv: In med Norrena
El Maco: Hehe. Tänk att få höra den diskussionen. Undrar om det blir ungefär som när Jaap Staam kom ner till Italien och fick prata med Inzaghi angående filmningar som han hävdade i sin bok att de bara gjorde i Italien.
Sv: In med Norrena
El Maco: Ja inte lär man komma närmare NHL när man sprutar vatten på domaren heller.
Sv: In med Norrena
danoj: Japp, han svarade med två mål. Dessutom visade han återigen att han satsar på att bli skådespelerska när hockeykarriären är över.
Jag gör en Niklas Wikegård och häver ur mej att Kallio är en mes.
Rond 3 blir mkt, mkt intressant på torsdag.
Jag gör en Niklas Wikegård och häver ur mej att Kallio är en mes.
Rond 3 blir mkt, mkt intressant på torsdag.
Sv: In med Norrena
Skarin: Tänk dej en B-action med Charles Bronson, Chuck Norris och Tomi Kallio det vore nåt det!
« Föregående · 245185
Henke har på intet vis varit dålig, men han har inte haft samma höga nivå som under grundserien.
Norrena som är en erkänt duktig slutspelsmålvakt fixar 3 poäng till frölunda på torsdag.
Avslutar med ett citat från AB.
"-De finska spelarna Tommi Rajamäki och Toni Koivunen i Timrå var ettriga på Frölundas Tomi Kallio konstant under matchen. Kallio svarade med två mål."
Touche!