Sv: In med Norrena
El Maco: Hehe. Tänk att få höra den diskussionen. Undrar om det blir ungefär som när Jaap Staam kom ner till Italien och fick prata med Inzaghi angående filmningar som han hävdade i sin bok att de bara gjorde i Italien.