Magnus var ju inte med och spelade , men fick inte daniel Åhsberg chansen att spela istället ? Verkade ju inte så på swehockey.se i alla fall
Kahnberg
« Föregående · 457668 Till forumet
Sv: Kahnberg
gud: Han var lika dålig åt båda håll, ja. Men i tredje får Timrå skylla sig själva. Då gnälldes det som om man vore ett bottenlag. Lill-Kentas munläder gick i ett.
Rättvist var det till slut, men det kunde lika gärna varit åt andra hållet. Bra match mellan världens två bästa hockeylag, som någon sa på toaleten i SA.
Rättvist var det till slut, men det kunde lika gärna varit åt andra hållet. Bra match mellan världens två bästa hockeylag, som någon sa på toaleten i SA.
« Föregående · 457668