« Föregående · 984614 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VF -DIF
Angående omröstningen till höger (Vilken lagkapten...) så anser jag att de som INTE röstar på Broström är förpubertala snorvalpar.
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/elitserien/legendarerna/article440319.ab?teaser=true
Sv: Skellefteå - Frölunda
Linnea: Irriterande förlust igår. Man var chanslöst men ändå. Kan inte annat än imponeras av det furiösa spel som Skellefteå spelade. De spelade som Frölunda borde göra. Man åkte sönder oss.
Nåväl. Skitsamma. Imorgon är en ny match och då jäklar ska jag, småkrasslig som jag är, avnjuta matchen med lite Pavarotti i bakgrunden, lite ostron och gåslever samt ett fint glas vitt.
Nåväl. Skitsamma. Imorgon är en ny match och då jäklar ska jag, småkrasslig som jag är, avnjuta matchen med lite Pavarotti i bakgrunden, lite ostron och gåslever samt ett fint glas vitt.
Sv: Skellefteå - Frölunda
det där poängtappet får man sätta upp på mäntyläs konto, jävligt briljant felpass :(.
Sv: Skellefteå - Frölunda
JBlom:
Hehe!
Jag erbjöd ju faktiskt Linnea mitt resultat, men den här gången ville hon inte sno det! :)
Hehe!
Jag erbjöd ju faktiskt Linnea mitt resultat, men den här gången ville hon inte sno det! :)
Sv: Ossi-Petteri Grönholm
Konceptet: Kariya sparar sina mål till slutspelet, har jag hört från säkra källor :-)
Sv: Ossi-Petteri Grönholm
Klinth: jag har inte sett honom live men de som har gjort det som jag pratat med har sagt att han sett riktigt bra ut. Men en auktoritet på isen. Men vad som ses på träning och match är helt olika saker. På träningen gör ju exempelvis Kariya mål.
Ossi-Petteri Grönholm
I kväll så skall man för första gången se Ossi spela med Frölunda. Någon som sett honom spela/träna? Är han ett sådant tillskott osm man vill göra gällande?
Sv: Skellefteå - Frölunda
FreddanVF: Vad annars, klart Kallio måste stanna iaf 2 år till om Niklas gör det :)
För övrit blir det oavgjort igen. Många sådanna matcher det senaste så varför bryta trenden. 3-3 således.
För övrit blir det oavgjort igen. Många sådanna matcher det senaste så varför bryta trenden. 3-3 således.
Sv: Skellefteå - Frölunda
Lagon till Saik matchen så viskade en fågel i mitt öra att Kallio är klar för minst ett år till.
Sv: Skellefteå - Frölunda
Klinth: Buuäääää! Snyft... Då vill jag ha 3-7, får jag det Farbror Klinth?
Sv: Nubben till VF
Konceptet: Hehe, Tobias Lundström i Löven... så delvis kan man väl säga att du hade rätt.
Sv: Nubben till VF
Paddan: Jag känner mig vilsen och på något sätt borde veta vem SMS´-kungen är. Då jag inte vet kör jag en gissning. Är det Holger Elofsson, pensionär, i Eslöv?
Sv: Nubben till VF
Konceptet: Han kanske satt och suktade efter att få se SMS-kungen i sitt nya lag.
Sv: Skellefteå - Frölunda
Linnea: Men lilla hjärtat. Det har ju högt vördade broder Konceptet redan satsat miljonbelopp på, så du får välja något annat mysigt slutresultat.
Sv: Nubben till VF
Nubben var och såg på Rögle - Björklöven igår. Undrade vad han gjorde där.
Kan det kanske vara en viss kille som ska ha nobbat Frölunda som tilldragit hans intresse. Eller kan det ha varit en back som lirar i Rögle och borde lira i ES eller NHL som väckt den stora björnens intresse.
Kan det kanske vara en viss kille som ska ha nobbat Frölunda som tilldragit hans intresse. Eller kan det ha varit en back som lirar i Rögle och borde lira i ES eller NHL som väckt den stora björnens intresse.
Sv: Skellefteå - Frölunda
mattias - 74: Underskattning och underkattning. Det är verklighet. Som att möta Leksand ungefär. Det ska bara vara tre poäng för Frölunda.
Sv: Skellefteå - Frölunda
Konceptet:
Hmm, innebär detta att jag måste byta ut mitt resultat eller ej?!
I sådana fall så får det bli 4-2 istället, skyll er själva ;-)
Hmm, innebär detta att jag måste byta ut mitt resultat eller ej?!
I sådana fall så får det bli 4-2 istället, skyll er själva ;-)
« Föregående · 984614 · Nästa »
Så vad är du då?
En förpub..?