Linköping - Frölunda
« Föregående · 750835 Till forumet
Sv: Linköping - Frölunda
Poffa: Det surrade ihärdiga rykten om comeback för "Super Mario" och "The Jabber" i Cloettahallen ikväll. Även "Dyrken" och Liljebjörn nämndes.
Sv: Linköping - Frölunda
piff: Där satt den! 5-2, precis som jag hade tippat. Grymt att vara expert :-)
Ahhh... Var det 2-5 jag tippade??? Råder viss förvirring i Frölundabåset då om de missuppfattar vad jag sagt till dom på det viset. Ska ta upp det med Lillis direkt.
Ahhh... Var det 2-5 jag tippade??? Råder viss förvirring i Frölundabåset då om de missuppfattar vad jag sagt till dom på det viset. Ska ta upp det med Lillis direkt.
Sv: Linköping - Frölunda
gud: Äter experter? Då får du allt vara bra hungrig. Har du något önskemål om kryddor eller tillbehör?
« Föregående · 750835
Men det såg betydligt bättre ut spelmässigt då än ikväll. Problemet med Frölunda idag är att det sett i stort sett likadant ut i alla matcher efter sommaren. I alla matcher utom tre har man släppt in mindre än tre mål. I resterande matcher har man i fem fall släppt in fem eller fler. Det är oroväckande.
39 insläppta mål på 9 matcher och bara 24 gjorda...
Det kan ju bara bli bättre och jag hoppas dom filar ordentligt på defensiven framöver för även om Salo inte var på topp i den här matchen så är försvaret som ett durkslag.